تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 ژانویه 2021 - 11:30
کد خبر : 23187

دانلود بازی RainCity برای اندروید

دانلود بازی RainCity برای اندروید

دانلود بازی RainCity برای اندروید در دل داستان بازی جدید اندرویدی RainCity به شهری سفر خواهیم کرد که همیشه در آن آسمان گرفته و هوایی بارانی حاکم است. بنظر هیچ وقت باران قصد پایان ندارد اما شما نمی توا..

دانلود بازی RainCity برای اندروید

در دل داستان بازی جدید اندرویدی RainCity به شهری سفر خواهیم کرد که همیشه در آن آسمان گرفته و هوایی بارانی حاکم است. بنظر هیچ وقت باران قصد پایان ندارد اما شما نمی توانید در انتظار باشید و باید به سراغ ماجراجویی در کوچه پس کوچه های شهر مشغول شوید. در دل داستان، بازیکنان نقش گربه ای را ایفا خواهند کرد که به عنوان یک گزارشگر باید همیشه به این طرف و آن طرف برود. ولی این روزها او برنامه دیگری دارد و به نوعی باید گفت دغدغه جدیدی بجز خبرهای داغ شهر پیدا کرده است.

+ گربه ای که خواهر روباهی دارد!

بی شک شنیدن این موضوع که گربه گزارشگر داستان، یک خواهر روباه دارد برای شما نیز عجیب است اما این تخیل قوی توسعه دهندگان استودیو CottonGame است که توانسته این موضوع را ایجاد کند. همانطور که گفتیم در بازی RainCity بازیکنان نقش گربه ای گزارشگر را ایفا خواهند کرد که در این روزها باید به دنبال خواهر گمشده خود در شهری بارانی باشد. گیم پلی در خود شخصیت های متنوع و لوکیشن های مختلفی را جای داده که شما باید برای پیدا کردن گمشده خود با انواع مختلف حیوانات هم صحبت شده و به محیط های بسیار سر بزنید. در این سفر داستان های جذابی روایت خواهد شد که در میان آنها پازل ها و معماهای زیبا می توانند شما را به چالش بکشند.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. شخصیت های مختلف و بسیار
  2. لوکیشن های متنوع با محیط های متفاوت از هم
  3. پازل ها و معماها را حل کنید و لذت ببرید
  4. داستانی جذاب و سرگرم کننده را تجربه کنید
  5. به شهری سفر کنید که همیشه باران درحال باریدن است
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی RainCity هم اکنون در پلی استور منتشر شده است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

RainCity RainCity RainCity RainCity RainCity

نوشته دانلود بازی RainCity برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.