تاریخ انتشار : شنبه 8 می 2021 - 4:30
کد خبر : 35462

دانلود بازی Rise of the Kings برای اندروید

دانلود بازی Rise of the Kings برای اندروید

دانلود بازی Rise of the Kings برای اندروید وقتی یک سرزمین، مکانی خوب و مناسب برای جولان دشمنان می شود، شکی نیست که در گوشه گوشه آن شاهد جنگهایی عمیق و سخت باشیم. سرزمین Nyria طعمه مناسبی برای دشمنان ش..

دانلود بازی Rise of the Kings برای اندروید

وقتی یک سرزمین، مکانی خوب و مناسب برای جولان دشمنان می شود، شکی نیست که در گوشه گوشه آن شاهد جنگهایی عمیق و سخت باشیم. سرزمین Nyria طعمه مناسبی برای دشمنان شده است و آنها در هر گوشه آن به نبرد با دیگر رقبا مشغول می شوند. در این میان، مردم هستند که از این جنگ ها و مبارزات رنج می برند و کسی نیست به داد آنها برسد. آیا شما می توانید گروهی از بهترین قهرمانان را برای نجات Nyria گرد هم آورید؟ اگر در خود چنین توانایی را میبیند، همین حالا عضو بازی جدید Rise of the Kings شوید و برای نجات مردم تلاش کنید!

+ با گروهی از قهرمانان برای نجات مردم، قیام کنید!

همانطور که گفته شد، در بازی جدید و زیبای Rise of the Kings سرزمینی وجود دارد که در گوشه گوشه آن نبردهایی تمام نشدنی شکل گرفته است، این موضوع باعث شده تا مردم و اهالی سرزمین Nyria از این وضعیت خسته شده و به دنبال راه حلی منطقی باشند. در این میان، شما می توانید به مانند یک شوالیه امیدواری، وارد صحنه شده و با جمع آوری تیمی از بهترین قهرمانان به نبرد با دشمنان مشغول شوید. این گروه از با استعدادترین افراد و جادویی ترین موجودات تشکبل شده است. آنها با استعداد فوق العاده خود روند جنگ را تغییر می دهند یا نقشی محوری در توسعه قلعه شما دارند.

در Rise of the Kings ، بازیکنان از سراسر جهان برای حکمرانی در این عنوان استراتژیک، بی درنگ ، نبرد می کنند. با استفاده از هر چیزی در این بازی حماسی می توانید به عنوان یکی از لردها که برای بقا در یک دنیای خیالی خصمانه می جنگند ،به ایفای نقش بپردازید. در این مبارزه که بین ارتش های تایتانی رخ می دهد، شما سرنوشت پادشاهی خود، مردم را در دست خواهید گرفت. تصمیمات استراتژیک و به موقع است که می تواند یه بازنده را به برنده ای مثال زدنی تبدیل کند!

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. تیمی از بهترین قهرمانان را ایجاد کنید
  2. دوستان قدیمی و جدید را کنار هم آورده و اتحادی قدرتمند را تشکیل دهید
  3. امپراطوری خود را تشکیل دهید
  4. با ارتشی آموزش دیده به دل دشمن بزنید
  5. سرزمین های جنگ زده و رام نشده را کاوش کنید
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Rise of the Kings هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Rise of the Kings Rise of the Kings Rise of the Kings

نوشته دانلود بازی Rise of the Kings برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.