تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 ژانویه 2021 - 10:34
کد خبر : 15994

دانلود بازی Sniper 3D Gun Shooter برای اندروید

دانلود بازی Sniper 3D Gun Shooter برای اندروید

دانلود بازی Sniper 3D Gun Shooter برای اندروید سرعت و دقت را می‌توان از مهم‌ترین المان‌های ارزیابی یک تک‌تیرانداز حرفه‌ای به شمار آورد. سرعت‌بالا به‌منظور عکس‌العمل مناسب در برابر وقایعی که ممکن است ک..

دانلود بازی Sniper 3D Gun Shooter برای اندروید

سرعت و دقت را می‌توان از مهم‌ترین المان‌های ارزیابی یک تک‌تیرانداز حرفه‌ای به شمار آورد. سرعت‌بالا به‌منظور عکس‌العمل مناسب در برابر وقایعی که ممکن است که در چند ثانیه رخ دهد و دقت فراوان به‌منظور از پا درآوردن دشمنان، بدون آسیب رساندن به بی‌گناهان می‌باشد. اگر می‌خواهید علاوه بر تجربه‌ی هیجانی بی‌نظیر، تمرکزتان را نیز بالا ببرید و همچنین شاهد تنوعی بی‌نظیری از انواع مأموریت‌ها مانند تقابل با بمب‌گذاران، گروگان گیران، نابود کردن زامبی‌ها و … باشید، به شما بازی بسیار محبوب همراه با دانلود چند ده‌میلیونی Sniper 3D Gun Shooter: Free Elite Shooting Games که در سبک اکشن و توسط استودیوی بازی‌سازی Fun Games For Free تهیه و تولید گشته است را پیشنهاد می‌کنیم.

در این بازی دشمن اصلی شما تبهکاران و جنایتکاران نیستند، بلکه این گذر زمان است که شما را برای انجام مأموریت‌های خاص مانند نجات گروگان‌ها از دست تبهکاران، جلوگیری نمودن از انتشار ویروسی خطرناک و … به چالش خواهید کشید. تنوع و تعدد مراحل موجود در این بازی و گاهی اوقات پیچیدگی آن‌ها مانند از بین بردن اهدافی خاص در میان جمعیتی از افراد بی‌گناه باعث شده است که بعد از ساعت‌ها سرگرمی، اصلاً احساس خستگی را احساس نکنید. دقت کنید که تفنگ تک‌تیرانداز تنها اسلحه‌ای نیست که شما در اختیاردارید، بلکه وجود تسلیحات گوناگون و فراوان مانند مسلسل، شات گان، هفت‌تیرهای مختلف باعث شده است که از این لحاظ هیچ‌گونه احساس کمبودی نداشته باشید. اگر تفنگتان در میدان نبرد، عملکرد خوبی نداشت، می‌توانید با ارتقای قسمت‌های مختلف آن بیش‌ازپیش بر قدرتش بیفزایید.

ویژگی‌های کلیدی بازی:

  1. گرافیک سه‌بعدی واقع‌گرایانه و وجود انیمیشن‌های زیبا
  2. وجود بیش از صدها مأموریت چالش‌برانگیز
  3. وجود مکان‌ها و محیط‌های گوناگون مانند مرکز شهر، ساحل و …
  4. امکان انتخاب میان چندین نوع اسلحه و تجهیزات متفاوت
  5. وجود کنترلر های ساده و روان

بازی Sniper 3D Gun Shooter هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم‌اکنون می‌توانید بازی معرفی‌شده در این مطلب را به‌صورت کاملاً رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Sniper 3D Gun Shooter: Free Elite Shooting Games Sniper 3D Gun Shooter: Free Elite Shooting Games Sniper 3D Gun Shooter: Free Elite Shooting Games Sniper 3D Gun Shooter: Free Elite Shooting Games

نوشته دانلود بازی Sniper 3D Gun Shooter برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.