تاریخ انتشار : جمعه 29 ژانویه 2021 - 14:30
کد خبر : 27140

دانلود بازی SpongeBob SquarePants Battle for Bikini Bottom برای اندروید

دانلود بازی SpongeBob SquarePants Battle for Bikini Bottom برای اندروید

دانلود بازی SpongeBob SquarePants Battle for Bikini Bottom برای اندروید اگر از آن دسته بازیکنانی هستید که علاقه به شخصیت های کارتنی و انیمیشنی دارید و همیشه دوست داشته اید تا به واسطه آنها یک بازی هیج..

دانلود بازی SpongeBob SquarePants Battle for Bikini Bottom برای اندروید

اگر از آن دسته بازیکنانی هستید که علاقه به شخصیت های کارتنی و انیمیشنی دارید و همیشه دوست داشته اید تا به واسطه آنها یک بازی هیجان انگیز را تجربه کنید، باید بگوییم که اکنون این زمان فرار رسیده است و علاقه مندان به سبک اکشن می توانند با بازی جدید اندروید SpongeBob SquarePants Battle for Bikini Bottom به عنوان باب اسفنجی ، پاتریک و سندی بازی کنید و به پلانکتون شیطانی نشان دهید که قدرت واقعی در بازوهای چه کسی قرار دارد.

+ به عنوان باب اسفنجی ، پاتریک و سندی بازی کنید!

آیا می خواهید با حباب های قدرتمند خود، از شر بسیاری از ربات های بی نظم نجات پیدا کنید؟به عنوان باب اسفنجی، پاتریک و سندی بازی کنید و از مهارت های منحصر به فرد آنها برای رفع مشکلات و خطرات پیش رو استفاده نمایید. ماموریت های مهمی پیش روی شما قرار دارد. بازیکنان باید با نقشه ای حساب شده برای خنثی کردن پلانکتون های شیطانی که قصد دارند تا شهر محبوب باب اسفنجی یعنی Bikini Bottom را نابود کنند و به نوعی حاکم آن شوند، تمام تلاشتان را به کار گیرید. آنها با ارتش روباتهای حواس پرت خود به میدان آمده اند و شما در قالب شخصیت های محبوب به واسطه حباب ها قصد مبارزه با آنها را دارید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. به عنوان باب اسفنجی ، پاتریک و سندی بازی کنید
  2. هر شخصیت با مهارت های منحصر به فرد
  3. در کنار کاراکترهای اصلی، شخصیت های سریال نیز وجود دارند
  4. لوکیشن های منحصر به فرد با ویژگی های خاص خود
  5. ماموریت های فوق العاده و سرگرم کننده
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی SpongeBob SquarePants Battle for Bikini Bottom هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom

نوشته دانلود بازی SpongeBob SquarePants Battle for Bikini Bottom برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.