تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 می 2021 - 14:04
کد خبر : 40908

دانلود بازی Stronghold Warlords The Art of War برای PC

دانلود بازی Stronghold Warlords The Art of War برای PC

دانلود بازی Stronghold Warlords The Art of War برای کامپیوتر در مدت ۲۰ سالی که از ظهور سری بازی‌های Stronghold گذشته است، این بازی‌ها سبک منحصربه‌فرد خود را در نقطه‌ای بین یک شبیه‌سازی شهرسازی و بازی ..

دانلود بازی Stronghold Warlords The Art of War برای کامپیوتر

در مدت ۲۰ سالی که از ظهور سری بازی‌های Stronghold گذشته است، این بازی‌ها سبک منحصربه‌فرد خود را در نقطه‌ای بین یک شبیه‌سازی شهرسازی و بازی استراتژی RTS بناکرده‌اند. مهم‌ترین تفاوت میان بازی‌های Stronghold و سایر عناوین استراتژی مانند Warcraft یا Starcraft وسعت بیش‌ازحد زمین‌های نبرد و همین‌طور اهمیت جای‌گیری همه‌چیز در نقشه است. هر واحد نظامی، ساختمان دفاعی و یا نیروهای جمع‌آوری منابع باید در نقطه‌ای بهینه و مناسب قرار بگیرند تا بازدهی حداکثری را به شما بدهند. جدیدترین عنوان در این سری بازی‌ها با نام Stronghold Warlords به‌تازگی توسط استودیو Firefly عرضه‌شده و دنیای بازی را به سمت قسمت‌های شرق آسیای باستانی برده است.

در این بسته الحاقی روایت داستانی جدیدی به بازی اضافه‌شده که شامل ۶ مأموریت جدید است. همچنین دو فرمانده جدید در کنار اچیومنت ها و چالش‌های تازه بازیکن را وارد دنیای کاملی در چین باستان می‌کند. دو فرمانده جدید که Rat Warlord و Panda Warlord نام دارند هرکدام روشی متفاوت را برای مبارزات پسندیده و گیم پلی منحصربه‌فردی را به بازی اضافه کرده‌اند. Rat روش‌های سریع و کارآمد را برمی‌گزیند و ممکن است با سرعتی حیرت‌انگیز، نتیجه نبرد را به سمت خودش برگرداند اما از طرفی Panda آهسته و پیوسته قدم برداشته و با مواضع دفاعی قدرتمندی که دارد، برای نبردهای طولانی‌تر مناسب‌تر است.

بازی همانند اجدادش کاملاً به اصول پایبند بوده و هر آنچه تابه‌حال از یک بازی Stronghold دیده‌اید و از آن انتظار دارید در آن وجود دارد؛ اما Stronghold Warlords ایده‌های جدیدی را نیز در بطن خود وارد کرده است. برای مثال شما می‌توانید وفاداری مردم خود را از دو طریق برای خود به دست آورید. یا با مهربانی و عطوفت و یا از روی ترس و بی‌رحمی. با ساخت اتاق‌های شکنجه ترس را در دل شهروندان و مردم خود ایجاد کنید تا منجر شوید سریع‌تر مسئولیت‌های خود را انجام دهند اما محبوبیت خود را از دست بدهید، یا برعکس با ساخت استراحتگاه‌ها و مکان‌های تفریحی، در آرامش و خوشحالی آن‌ها سهیم بوده اما بازدهی کاری کمتری داشته باشید. همچنین با افزایش محبوبیت شما در شهر، جمعیت نیز به‌مرور بیشتر می‌شود. این خلاصه‌ای است از عمق قسمت شهرسازی و مدیریت منابع بازی اما وقتی ارتش‌ها به میدان نبرد حرکت می‌کنند، داستان کاملاً متفاوت می‌شود.

مبارزات و جزییات آن‌ها در Stronghold Warlords یکی از بهترین جنبه‌های بازی است. شما یا در حال دفاع از قلعه خود هستید، یا مهاجم بوده و باید قلعه دشمن را فتح کنید. ساختن مواضع دفاعی کاملاً به هوش و خلاقیت شما بستگی دارد و بازی دست شما را در این زمینه باز خواهد گذاشت. از طرفی برای نفوذ به قلعه دشمن نیز نیازمند طرح نقشه و تفکر هستید و باید بهترین مسیر را برای قرار دادن ارتش خود و پیشروی آن‌ها انتخاب کنید. بخش تک نفره بازی شامل ۶ قسمت مختلف است و ۳۱ مرحله را شامل می‌شود که هرکدام شما را در مقطعی متفاوت از زمان قرار داده و در کنترل ارتش‌های مختلف با فرمانده‌هایی منحصربه‌فرد در منطقه آسیای شرقی قرار می‌دهد. هر ارتش، نیروهای منحصربه‌فرد و مخصوص به خود را دارد و ازلحاظ ظاهری نیز این جزییات و تفاوت‌ها به‌خوبی رعایت شده است.

عنصر جدید دیگری نیز در که در بازی افزوده‌شده است، امکان استخدام کردن فرماندهان مختلف در میدان نبرد است که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند. آن‌ها می‌توانند به‌صورت خودمختار در زیر پرچم شما ارتش پرورش دهند و به نبرد بروند درحالی‌که شما به مسائل مهم‌تری مانند توسعه شهر خود و رسیدگی و مدیریت منابع مالی و اقتصاد شهر هستید. تجربه این بازی با عناصر مختلفی که در گیم پلی خود دارد حس رهبر بودن را به‌خوبی به شما منتقل کرده و زمانی به خود می‌آیید که ساعت‌ها غرق بازی شده‌اید و گذر زمان را اصلاً حس نکرده‌اید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Age Of Empires II و Ancient Cities را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Stronghold Warlords The Art of War با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel i5-3330 3.0Ghz or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 680 or AMD Radeon HD7970 (2 GB VRAM)
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: Intel Core i7-3770 3.4GHz or AMD equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 970 or AMD Radeon R9 290
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

Stronghold Warlords Stronghold Warlords Stronghold Warlords Stronghold Warlords Stronghold Warlords

نوشته دانلود بازی Stronghold Warlords The Art of War برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.