تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 می 2021 - 4:50
کد خبر : 40658

دانلود بازی Takashi Ninja Warrior برای اندروید

دانلود بازی Takashi Ninja Warrior برای اندروید

دانلود بازی Takashi Ninja Warrior – Shadow of Last Samurai برای اندروید بازی جدید و سرگرم کننده Takashi Ninja Warrior با ماجرایی هیجان انگیز قصد دارد تا طرفداران سبک اکشن را برای ساعت ها و یا حتی روزه..

دانلود بازی Takashi Ninja Warrior – Shadow of Last Samurai برای اندروید

بازی جدید و سرگرم کننده Takashi Ninja Warrior با ماجرایی هیجان انگیز قصد دارد تا طرفداران سبک اکشن را برای ساعت ها و یا حتی روزهای متوالی سرگرم کند. در دل داستان این عنوان هیجان انگیز، کاربران در نقش کاراکتری منحصر به فرد ظاهر خواهند شد که او از همه نظر کامل است. او یک نینجای قدیمی ست که به خوبی آموزش دیده و مهارت های مختلفی را برای مبارزه با دشمنانش در چنته دارد. گرافیک بازی به شکل قدرتمندی بالا بوده به شکلی که بنظر در حال انجام ماموریت در یک بازی کنسولی هستید.

+ با یک نینجای جنگجو به افسانه ای قدیمی سفر کنید!

Takashi Ninja Warrior، یک بازی اکشن با محتوای نینجا بوده که در آن افسانه ای از تیغه های برنده در ژاپن قرون وسطا، ظهور می کند. یک جنگجو سامورایی با نیروهای فاسد برای نجات مردم خود می جنگد. او خود را برای نبردهایی آماده می کند که جز شمشیر سلاح های دیگری مجوز حضور در آنها را ندارد. تاکاشی فرزند آراشی ، مبارز نینجای ژاپنی و حرفه ای در کار با شمشیرهای تیز و کشنده است که با شکست فساد توچی ، جلال نهایی را بدست می آورد.

گیم پلی دارای یک سیستم نقشه به هم پیوسته است که می توانید با استفاده از مسیرهای مخفی به مکانهای دور، دسترسی پیدا کنید. اگر بازیکنان کل نقشه را کاوش کنند، می توانند اتاق هایی با گنجینه های مخفی را پیدا نمایند، مکان هایی که ممکن است حاوی نوع مختلفی از پاداش باشند.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. شخصی سازی کاراکتر با لباس و موارد بیشتر
  2. انواع مختلفی از شمشیرهای برنده
  3. گیم پلی اعتیاد آور و اکشن
  4. نقشه ای قدرتمند و به هم پیوسته
  5. اتاق های مخفی با پاداش های غنی
  6. سفارشی سازی خودروها به سلیقه شخصی

بازی Takashi Ninja Warrior هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Takashi Ninja Warrior Takashi Ninja Warrior Takashi Ninja Warrior Takashi Ninja Warrior

نوشته دانلود بازی Takashi Ninja Warrior برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.