تاریخ انتشار : شنبه 30 ژانویه 2021 - 9:00
کد خبر : 28381

دانلود بازی The Tribez: Build a Village برای اندروید

دانلود بازی The Tribez: Build a Village برای اندروید

دانلود بازی The Tribez: Build a Village برای اندروید نباید به بازی جدید و جذاب The Tribez: Build a Village نگاهی سطحی داشته باشیم و آن را عنوانی تنها برای سرگرمی و یا ساخت مزرعه ای ساده تصور کنیم، گیم..

دانلود بازی The Tribez: Build a Village برای اندروید

نباید به بازی جدید و جذاب The Tribez: Build a Village نگاهی سطحی داشته باشیم و آن را عنوانی تنها برای سرگرمی و یا ساخت مزرعه ای ساده تصور کنیم، گیم پلی بازی یاد شده به شکلی توسط توسعه دهندگان استودیوی Game Insight طراحی شده تا در دل خود ماجراجویی دل چسب را به همراه داشته باشد و در نهایت، کاربران را به سفری هیجان انگیز ببرید، جایی که به هیچ عنوان تاکنون نه دیده و نه تجربه کرده اید.

+ خلاصه ای از گیم پلی !

بازیکنان در داستان، نقش کشاورزی ماجراجو را ایفا خواهند کرد که می بایست به سراسر نقاط عجیب و دور افتاده جهان سفر کنند تا از رازهای پنهان و اسرار آمیزی که در این نواحی وجود دارد پرده برداشته و در نهایت به اکتشافات بسیاری دست یابند. اگرچه اینگونه سفرها طولانی، ترسناک و پر خطر هستند اما زیبایی هایی که در این نواحی عجیب و غریب وجود دارد همه را شگفت زده خواهد کرد و در نهایت چشمان را به صفحه خیره !!!!

گیم پلی این توانایی را خواهد داشت تا مخاطبان را به قرن ها پیش، شاید جایی در میان عصر حجر منتقل کند، زمانه ای که ساخت و ساز به شکلی خاص پیگیری می شد و مثل زمان حال ابزارهای پیشرفته در دسترس وجود نداشتند. زمان را از دست ندهید و کار را با ایجاد روستایی کوچک و سپس ساخت قبیله ای محبوب شروع کنید و در نهایت مانند ریش سفیدان دانا قبیله ی خود را رهبری نمایید. با استفاده از مبادله کالا به کالا تجارت منحصر به فرد خود را در حوضه ی کشاورزی راه اندازی کرده و در همین حال شما می بایست، به سفر های دور بروید و سرزمین های وسیع و پهناور با کوه ها و دریا های شگفت انگیز و حتی زمین های حاصل خیز برای کشت را کشف کنید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. تجربه ای متفاوت از شهر سازی
  2. وجود هزاران شخصیت مختلف و جذاب
  3. بناهای منحصر به فرد مربوط به زمان عصر حجر
  4. امکان تجارت و مبادله کالا به کلا با سایر قبایل
  5. دنیای بسیار زیبا و پر جنب و جوش
  6. ماجراجویی در جهانی شگفت انگیز

بازی The Tribez: Build a Village هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

نوشته دانلود بازی The Tribez: Build a Village برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.