تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 ژوئن 2021 - 10:30
کد خبر : 42976

دانلود بازی The Walking Dead: Our World برای اندروید

دانلود بازی The Walking Dead: Our World برای اندروید

دانلود بازی The Walking Dead: Our World برای اندروید یکی از قدیمی‌ترین سریال‌ها که در داستان خود از زامبی‌ها به‌عنوان دشمن اصلی انسان‌ها استفاده کرده، مجموعه The Walking Dead است. استودیوهای مختلفی تا..

دانلود بازی The Walking Dead: Our World برای اندروید

یکی از قدیمی‌ترین سریال‌ها که در داستان خود از زامبی‌ها به‌عنوان دشمن اصلی انسان‌ها استفاده کرده، مجموعه The Walking Dead است. استودیوهای مختلفی تاکنون ازروی داستان فصل‌های مختلف سریال مردگان متحرک بازی‌هایی را ساخته و برای پلتفرم‌های گوناگون عرضه کرده‌اند. یکی از این تیم‌های توسعه، Next Games است که در کارنامه آنها می‌توان بازی The Walking Dead No Man’s Land را مشاهده کرد. آنها به‌تازگی به کمک ویژگی جذاب واقعیت افزوده، محصول جدید و فوق‌العاده سرگرم‌کننده‌ای را بر اساس داستان سریال مردگان متحرک طراحی و منتشر کرده‌اند. بازی The Walking Dead: Our World قادر است تا زامبی‌ها را به جهان واقعی ما آورده و شما می‌توانید به کمک دوربین گوشی خود آنها را در محیط‌های مختلف، پارک، پیاده‌رو و یا حتی در منزل شکار کنید. پیش‌تر، این ویژگی جذاب را در بازی پوکمن‌گو دیده بودیم!

تجربه ای متفاوت از آخرالزمان زامبی‌ها!

آخرالزمان زامبی‌ها آغاز شده است. زامبی‌ها که در اصطلاح دیگر به آنها “واکر” می‌گویند، از انسان‌های زنده تغذیه می‌کنند و محله‌های آنها را تسخیر کرده‌اند. برای آنکه بتوانید در این هرج‌ومرج زنده بمانید و در نهایت برای نابودی زامبی‌ها تلاش کنید، نیاز به اسلحه و تیمی قدرتمند دارید. با سقوط بشریت، دوست‌یابی و تشکیل تیم بسیار سخت شده و افراد به‌سختی به یکدیگر اعتماد می‌کنند، اما چاره‌ای نیست برای زنده ماندن باید متحد شد تا قدرت بیشتری داشته باشید. شخصیت‌های افسانه‌ای این مجموعه بار دیگر در کنار شما ظاهر خواهند شد تا به کمک آنها بتوانید دشمنان خونی خود را یکی پس از دیگری نابود کنید.

در هر کجا زامبی ها را شکار کنید!

همان‌طور که از نام بازی The Walking Dead: Our World مشخص است، زامبی‌ها اکنون در جهان واقعی ما حضور دارند و برای آنکه بتوانید آنها را شکار کنید، فقط کافی است تا دوربین گوشی خود را در این بازی جذاب فعال کرده و محیط اطرافتان را کاوش نمایید. زامبی‌ها ممکن است هرجایی باشند، در محل زندگی شما، محل کار، پیاده‌روها، سواحل زیبا و یا پارک‌های بازی! برای کشتن آنها فقط دوربین گوشی خود را باید در برابر زامبی گرفته تا به شکل خودکار، شخصیت بازی شروع به تیراندازی کند.

سلاح‌های مختلف و بسیاری تعریف شده است که هرکدام قدرت و ویژگی‌های خاصی دارند. شما می‌توانید با شکست زامبی‌ها امتیاز کسب کرده و سلاح‌های مختلف را برای استفاده آزاد کنید. مانند همیشه، مأموریت شما این است که بازماندگان دیگر را پیدا کرده و آنها را نجات دهید و به پناهگاه خود برده تا در نهایت به کمک آنها تیمی قدرتمند ایجاد کنید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. در کنار شخصیت های افسانه ای مبارزه کنید
  2. به کمک دوربین گوشی زامبی ها را در جهان واقعی شکار کنید
  3. سلاح های مختلف برای استفاده علیه زامبی ها
  4. بازماندگان را یافته و به کمک آنها تیمی قدرتمند تشکیل دهید
  5. گیم پلی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی The Walking Dead: Our World هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

The Walking Dead: Our World The Walking Dead: Our World The Walking Dead: Our World The Walking Dead: Our World

نوشته دانلود بازی The Walking Dead: Our World برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.