تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 فوریه 2021 - 12:30
کد خبر : 31922

دانلود بازی Tohu برای PC

دانلود بازی Tohu برای PC

دانلود بازی Tohu برای کامپیوتر ایده‌های نو و تصویرپردازی قوه تخیل در بازی‌های ویدیویی به‌سادگی مخاطبان بی‌شماری را به خود جذب می‌کنند. این بازار چنان رقابتی شده است که در سال‌های اخیر بازی‌های بسیاری ..

دانلود بازی Tohu برای کامپیوتر

ایده‌های نو و تصویرپردازی قوه تخیل در بازی‌های ویدیویی به‌سادگی مخاطبان بی‌شماری را به خود جذب می‌کنند. این بازار چنان رقابتی شده است که در سال‌های اخیر بازی‌های بسیاری که کم‌حجم و ساده‌اند اما خلاقیت و نوآوری را تمرکز اصلی خود قرار داده‌اند، ساخته‌شده‌اند. عنوان Tohu از استودیو Fireart Games اما در میان این عناوین متعدد، درخشان‌تر از بقیه ظاهرشده است که باعث می‌شود شما در انتخاب آن کمتر شک داشته باشید. شما در نقش یک دختر کوچک بامزه و چابک قرار دارید که می‌تواند سریع حرکت کند و از روی جایگاه‌های مختلف بپرد تا در مراحل پیشروی کند. حال اگر مانعی سخت و بزرگ سر راهتان قرار بگیرد با کلیک کردن بر روی دختر، تبدیل به یک ربات بزرگ به نام Cubus می‌شوید که سنگین‌وزن است و توانایی پریدن ندارد، اما چیزی نیست که نتواند حرکت دهد و بی‌نهایت نیرومند است. ماجرا ازآنجا شروع می‌شود که شخصی ناشناس شمارا به خانه منتقل می‌کند درحالی‌که چیزی به نام Sacred Engine را نابود کرده است. ازاینجا شما باید به جهان‌های مختلف سفر کنید و مواد لازم برای تعمیر دستگاه را به دست آورید تا پس از راه انداختن دوباره آن، از هویت فرد خرابکار هم مطلع شوید.

دنیاهای مختلفی که به آن‌ها سفر می‌کنید بسیار زیبا و خلاقانه طراحی‌شده‌اند و هرکدام شبیه یک حیوان آبزی هستند. در طول بازی علاوه بر جمع‌آوری منابع، باید معماهای مختلف را نیز برای پیشروی بیشتر در بازی حل کنید که این معماها کاملاً با محیطی که در آن هستید همخوانی دارند. برای حل پازل‌ها و معماها باید به تمامی جزییات محیط پیرامون خود دقت کنید تا چیزی از چشمانتان پنهان نماند. این دقت شما را به‌مرور بالا می‌برد و باعث می‌شود با عمق و تمرکز بیشتری به محیط بازی بنگرید.

ازلحاظ بصری بازی شاهکاری است که در کنار موزیک فوق‌العاده‌ی بازی که حتماً شما را به خریدن یک هدست خوب ترغیب می‌کند، تجربه‌ای لذت‌بخش و بی‌نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. گیم پلی بازی ساده است و بیشتر فکر و هوش شما را درگیر می‌کند تا عکس‌العمل و سرعت که باعث می‌شود در دنیای زیبای بازی با آرامش بیشتری سیر کنید و از جلوه‌های زیبای آن بیشتر لذت ببرید. تجربه این بازی برای آرامش روان شما می‌تواند بسیار مناسب باشد.

اگر به این سبک بازی‌های معمایی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های GRIS و Carto را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tohu با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later
Processor: Intel i3 3.3 GHz or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 (2048 MB) or Radeon R9 285 (2048 MB) – Integrated GPUs may work but are not supported.
DirectX: Version 9.0c
Storage: 13 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :

Tohu Tohu Tohu Tohu

نوشته دانلود بازی Tohu برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.