تاریخ انتشار : یکشنبه 10 ژانویه 2021 - 14:30
کد خبر : 3518

دانلود بازی Typoman Mobile برای اندروید

دانلود بازی Typoman Mobile برای اندروید

دانلود بازی Typoman Mobile برای اندروید بازی های ماجراجویی بسیاری در مارکت بزرگ گوگل هر روزه معرفی و منتشر می شوند که قادر هستند تا به شکلی و با داستان خود کاربر را سرگرم کنند. در این میان عناوین خاص ..

دانلود بازی Typoman Mobile برای اندروید

بازی های ماجراجویی بسیاری در مارکت بزرگ گوگل هر روزه معرفی و منتشر می شوند که قادر هستند تا به شکلی و با داستان خود کاربر را سرگرم کنند. در این میان عناوین خاص و جذابی نیز وجود دارد که گاهی وقت ها باعث می شوند تا نگاه ها به سمت آنها چرخیده و موجب توجه بسیاری شوند. Typoman Mobile می تواند جهانی تازه و نوآورانه را به رخ کاربران و علاقه مندان به گیم پلی های ماجراجویی بکشد. داستان در مورد کاراکتری عجیب و غریب است که جسم و جان او از حروف الفبا تشکیل شده اما با اینکه کوچک و ظریف است، می تواند چالش های بزرگی را پشت سر بگذارد که شما حتی به آنها فکر نمی کنید.

+ کاراکتری ساخته شده از حروف – جهانی با عملکرد خاص!

در کنار اینکه شخصیت اصلی و به نوعی قهرمان داستان از حروف الفیا ساخته شده، جهان بازی نیز مکانیزمی بر همین اساس دارد، یعنی در برخی صحنه برای آنکه بتوانید چالشی را پشت سر بگذارید و یا آنکه از پلی عبور کنید، باید حروف را در کنار هم دیگر ردیف کرده و یا آنکه حرفی که از یک کلمه کم است را به آن اضافه کنید. تمام تلاش خود را به کار گیرید تا در نهایت بتوانید از دنیای تاریک و خصمانه عبور کنید. با وجود قد و قامت کوچک، شما یک هدیه قدرتمند دارید: شما می توانید کلماتی را بسازید که در محیط تأثیر بگذارند. اما کلمات خود را عاقلانه انتخاب کنید – آنها می توانند یک نعمت باشند و یا یک نفرین!

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. با ایجاد، تغییر یا از بین بردن کلمات ، قدرت تغییر جهان را از بین ببرید
  2. با ترکیبی از زیبایی شناسی منحصر به فرد از تایپوگرافی و گرافیک قلم و جوهر ، معماهای مبتکرانه و چالش برانگیز را حل کنید
  3. داستانی جذاب که با دقت طراحی شده
  4. چالش های متنوع و رئیسان قدرتمند
  5. دنیای بازی سورئال و جوی منحصر به فرد
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Typoman Mobile هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Typoman Mobile Typoman Mobile Typoman Mobile Typoman Mobile

نوشته دانلود بازی Typoman Mobile برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.