تاریخ انتشار : جمعه 22 ژانویه 2021 - 10:17
کد خبر : 18788

دانلود بازی War Robots برای اندروید 

دانلود بازی War Robots برای اندروید 

دانلود بازی War Robots برای اندروید یکی از بازی‌هایی که در چند سال اخیر توانسته محبوبیت خوبی برای خود کسب کند war robots است که توسط استودیوی روسی Pixonic طراحی و در مارکت های مختلف منتشر شده است. ژان..

دانلود بازی War Robots برای اندروید

یکی از بازی‌هایی که در چند سال اخیر توانسته محبوبیت خوبی برای خود کسب کند war robots است که توسط استودیوی روسی Pixonic طراحی و در مارکت های مختلف منتشر شده است. ژانری که این بازی در آن قرار دارد سوم شخص جنگی یا تیر اندازی در مد PvP آنلاین است و می‌توان آن را نزدیک به بازی‌هایی مثل Counter Strik با اندکی پیشرفت در جنگ افزارها قلمداد کرد. استودیوی سازنده بازی را برای اولین بار در سال 2014 و تنها برای سیستم عامل ios منتشر ساخت و یک سال پس از آن یعنی در 2015 برای اندرید نیز آن را منتشر کرد. بازی به این صورت تعریف شده است که شما می‌توانید به صورت آنلاین با دوستان خود نبردهای هیجان انگیز را داشته باشید و یا در گروه‌های 6 نفره که شما یکی از آنها خواهید بود در روبه روی گروه دیگری که آنها نیز 6 جنگجو خواهند داشت حضور داشته و به نبرد بپردازید.

داستان و گیم پلی بازی:

ربات‌های مختلفی برای نبرد طراحی و آماده شده‌اند که می‌توانید آنها را با تجهیزات نظامی موجود شخصی سازی کرده و برای نبردهای آهنین که پیروزی در آنها سخت خواهد بود آماده شوید. ربات‌های تیم مقابل در یک منطقه جنگی محدود مستقر خواهند شد و شما برای پیروزی باید حداقل 5 منطقه از این محدوده را تصرف کرده و از آن تیم خود نمایید. با وارد شدن به بازی اولین چیزی که مشاهده خواهید کرد ربات‌های خریداری شده‌ای است که برای نبرد آماده شده‌اند. این ربات‌ها را می‌توانید در میدان نبرد بسته به نوع میدان و ربات‌های هم تیمی‌هایتان استفاده و برای مبارزه انتخاب نمایید، با نابود شدن ربات انتخاب شده می‌توان از سایر ربات‌ها استفاده به میدان وارد کرد تا تیم خود را به پیروز میدان نمایید. تراشه‌هایی که در بازی دریافت می‌کنید را می‌توانید در بخش شخصی سازی ربات‌ها استفاده کرده و ربات منتخب را به بالاترین سطح ممکن برسانید.

+ کلیات + جمع بندی :

گرافیکی که طراحان برای این بازی در نظر گرفته‌اند به صورت HD بوده تا صحنه‌های جذاب و خیره کننده را با بالاترین کیفیت ممکن به نمایش بگذارد. به جزئیات توجه خوبی شده و ربات‌ها نیز دارای کیفیت طراحی خوبی هستند. مناطق مختلف دارای ویژگی‌های گرافیکی جذابی است که باعث خیره شدن چشمان شما خواهد شد. کنترل بازی به صورت خوبی طراحی شده تا شما از نبردها لذت بالایی را ببرید. در سمت چپ صفحه لوگویی قرار داده شده تا ربات را با آن هدایت نمایید و در سمت مقابل یعنی راست تجهیزات شما که به صورت گرد طراحی شده‌اند قرار دارد، در وسط صفحه بالا می‌توانید تعداد ربات‌های مانده از تیم خود و حریف را مشاهده نمایید. منو بازی ساده بوده و از پیچیدگی خاصی پیروی نمی‌کند. موسیقی متن در کنار صدای نبرد توانسته ترکیب جذابی را رقم زده و هیجان بیشتری را به بازی دهد.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. مراحل بی نظیر و جذاب
  2. لوکیشن های متنوع برای بازی
  3. ربات های قوی و مختلف برای نبرد
  4. تجهیزات نظامی برای ارتقاء ربات ها
  5. امکان بازی به صورت آنلاین
  6. گیم پلی سرگرم کننده و پر برخورد
  7. گرافیک خیره کننده با تکنولوژی HD

بازی war robots هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.6 از 5.0 نمره است. منتظر چی هستید؟ هم اکنون می توانید بازی war robots را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

War Robots War Robots War Robots War Robots War Robots

نوشته دانلود بازی War Robots برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.