تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 ژانویه 2021 - 11:30
کد خبر : 6780

دانلود بازی Warhammer 40,000: Lost Crusade برای اندروید

دانلود بازی Warhammer 40,000: Lost Crusade برای اندروید

دانلود بازی Warhammer 40,000: Lost Crusade برای اندروید کمتر کسی را خواهید یافت که نام مجموعه بازی Warhammer 40,000 را نشنیده و یا یکی از آن ها را تجربه نکرده باشد. در پارسی گیم ما نیز نسخه های مختلف ..

دانلود بازی Warhammer 40,000: Lost Crusade برای اندروید

کمتر کسی را خواهید یافت که نام مجموعه بازی Warhammer 40,000 را نشنیده و یا یکی از آن ها را تجربه نکرده باشد. در پارسی گیم ما نیز نسخه های مختلف این سری بازی را چه نسخه PC و چه موبایل و کنسولی برای علاقه مندان و دنبال کنندگان منتشر ساخته ایم. Warhammer 40,000: Lost Crusade یکی از جدیدترین عضوهای این مجموعه بوده که بازیکنان را به جهانی فانتزی خارج از جو زمین برای مبارزه علیه دشمنان منتقل خواهد کرد. مانند نسخه قبلی، سبک بازی استراتژی آنلاین MMO بوده که بازیکنان را در نقش فرمانده کشتی فضایی برای مبارزه با دشمنان قرار خواهد داد.

+ خودروهای متنوع، حالت بازی های جذاب!

در جدیدترین سری بازی وارهامر چهل هزار به عنوان ناخدای نیروی دریایی فضایی، فرماندهی یک کشتی جنگی را بر عهده بگیرید، نیروهای نخبه را آموزش دهید، قهرمانان افسانه ای را به خدمت بگیرید و با متحدان خود بازی کنید تا نیروهای آشوب کرده را شکست داده و قسمتی را از کهکشان تسخیر کنید! در آینده جهان، فقط جنگ و جنگ آمده و شما باید امپراطوری خود را ایجاد کنید. شخصیت های مختلفی وجود دارد که به واسطه آنها مبارزات پیش رفت می کنند، آنها را ارتقاء دهید و باعث قدرتمندتر شدن خود شوید.

علاوه بر فرماندهی انواع واحدهای تفنگداران دریایی، می توانید نیروهای بیشماری از Imperium را نیز در برابر هرج و مرج متحد کنید. یک قلعه فضایی با منابع کامل را بسازید، نیروهای خود را گسترش دهید، در مورد فناوری ها تحقیق کنید و حملات و هرج و مرج ها را دفع نمایید!

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. فرماندهی نیروها را برای پیروزی به دست گیرید
  2. درفضا کاوش کنید و هرج و مرج ها را از بین ببرید
  3. با دیگر بازیکنان اتحاد ایجاد کرده و قدرت بیشتر به دست آورید
  4. حالت های جذاب و فوق العاده
  5. گیم پلی آنلاین و استراتژی
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Warhammer 40,000: Lost Crusade هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Warhammer 40,000: Lost Crusade Warhammer 40,000: Lost Crusade Warhammer 40,000: Lost Crusade Warhammer 40,000: Lost Crusade

نوشته دانلود بازی Warhammer 40,000: Lost Crusade برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.