تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 ژانویه 2021 - 14:30
کد خبر : 15883

دانلود بازی Wilderness Hunting برای اندروید

دانلود بازی Wilderness Hunting برای اندروید

دانلود بازی Wilderness Hunting برای اندروید سرگرمی های بسیاری در سراسر جهان وجود دارد که هر کدام به شکلی افراد را درگیر خود می کنند. شکار یکی از آن سرگرمی هاست که گاهی وقت ها باعث می شود تا یکی از گون..

دانلود بازی Wilderness Hunting برای اندروید

سرگرمی های بسیاری در سراسر جهان وجود دارد که هر کدام به شکلی افراد را درگیر خود می کنند. شکار یکی از آن سرگرمی هاست که گاهی وقت ها باعث می شود تا یکی از گونه های کمیاب را شکارچیان از بین ببرند اما امروزه و با پیشرفت تکنولوژی های روز، مکان های مشخصی برای شکار و تیراندازی در نظر گرفته شده تا برخی مشکلات را پوشش دهد. در جهان بازی ها نیز استودیوهای بسیاری عناوین شبیه ساز شکار را برای علاقه مندان توسعه داده که یکی از آنها Wilderness Hunting نام دارد که باعث می شود در اسمارت فون اندرویدیتان برای ساعت ها سرگرمی خوبی را تجربه کنید.

+ حیوانات مختلف، محیط های متنوع و سلاح های قدرتمند!

در این بازی شبیه سازی شکار، شما را مستقیماً به صحنه شکار خواهیم برد. اسلحه را بلند کنید تا مستقیماً به هدف نگاه کرده و اعضای حیاتی را هدف بگیرید، مهارتهای خود را مرتباً تقویت کنید و شکار کامل را انجام دهید. در اطراف خود هر بار می توانید حیوانات مختلفی را مشاهده کنید. برای رسیدن به این هدف ، حیوانات با ارزش تری را باید شکار کنید. در میان شکارچیان گوزن نمی توانید از ارزش این حیوان اطمینان داشته باشید. شما باید راهنمای خود را ببینید. این به شما کمک می کند تا بهتر شکار کنید. اگر در شلیک مجدد مردد باشید، حیوانات به واسطه صدای تیر ایجاد شده به یکباره غیب خواهند شد و تمام این ویژگی هاست که باعث شده تا بازی در بین همسبکان خود بهترین باشد.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. شکار حیوانات مختلف مانند گوزن – خرس و بیشتر
  2. سلاح های متنوع و مخصوص شکار
  3. محیط های متنوع که با دقت شبیه سازی شده اند
  4. سکانس ها و فصول مختلف سال
  5. گیم پلی سرگرم کننده و جذاب
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Wilderness Hunting هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.7 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Wilderness Hunting Wilderness Hunting Wilderness Hunting

نوشته دانلود بازی Wilderness Hunting برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.