تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 می 2021 - 5:35
کد خبر : 34605

دانلود بازی World of Tanks Blitz برای اندروید

دانلود بازی World of Tanks Blitz برای اندروید

دانلود بازی World of Tanks Blitz برای اندروید در سال 2021 به سر می بریم، سالی که در آن بازی های آنلاین و به نوعی بتل رویال به اوج محبوبیت خود رسیده اند و بیشتر افراد یکی از عناوین مطرح سبک اکشن را بر ..

دانلود بازی World of Tanks Blitz برای اندروید

در سال 2021 به سر می بریم، سالی که در آن بازی های آنلاین و به نوعی بتل رویال به اوج محبوبیت خود رسیده اند و بیشتر افراد یکی از عناوین مطرح سبک اکشن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود دارد. اما روند توسعه و معرفی بازی های این چنینی متوقف نشده و هر از چند گاهی شاهد انتشار عنوانی منحصر به فرد و سرگرم کننده هستیم. بازی اندرویدی World of Tanks Blitz به شکلی طراحی و توسعه داده شده است که می تواند بازیکنان را از سراسر جهان در جهانی پر شور و حرارت برای نمایش مبارزاتی خیره کننده گرد هم آورد.

+ نبردی که حتی فولاد را هم از بین خواهد برد!

بازی اندرویدی World of Tanks Blitz که توسط تیمی از استودیو Wargaming Group طراحی شده است، قادر خواهد بود تا بازیکنان را در نقش کنترل کننده تانک قرار داده و آنها به میدان جنگی بفرستد که حتی فولاد هم در برابر شلیک های قدرتمند این ابزار جنگی دوام نخواهد آورد. یکی از مهمترین عوامل برد در بازی های استراتژیک داشتن پلن و نقشه برای حمله و دفاع است پس شما نیز باید برای خود پلن های متعدد و نقشه ای حساب شده برای نابودی دشمن داشته باشید.

در گیم پلی بازی جهانی عظیم، پر از تانک را کشف خواهید کرد. ابزارهایی کاملاً دقیق شبیه به جنگ جهانی دوم از اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی آلمان ، فرانسه ، ژاپن ، انگلیس ، چین ، ایالات متحده آمریکا و بسیاری از کشورها. جالب است بدانید که بیش از 400 تانک مختلف برای انتخاب وجود دارد و شما می توانید آنها را به سلیقه خود شخصی سازی کنید.

سفارشی سازی فوق العاده :

با پیشرفت در بازی و کسب امتیاز، قادر خواهید بود تا اسلحه ها را عوض کنید، تجهیزات را سفارشی سازی کرده و یک استتار مناسب برای وسیله خود در نظر بگیرید تا احتمال بقا و سلطه خود را افزایش دهید. تانک جنگی خود را با گزینه های متعدد و بسیار تنظیم کنید تا به طور خاص با سبک بازی ، مشخصات نوع نبرد یا حالت شما مطابقت داشته باشد. حالت های مختلف بازی، رویدادهای منحصر به فرد و بسیاری ویژگی دیگر باعث خواهد شد تا از این بازی خسته نشده و برای ساعت ها سرگرمی هیجان انگیزی را تجربه کنید!

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. چیزی در حدود بیش از 400 تانک مختلف
  2. حالت های متنوع برای سرگرم شدن
  3. امکان شخصی سازی تانک ها
  4. بازی به صورت آنلاین در قالب تیم های 7 نفره
  5. لوکیشن و محیط های متنوع برای نبرد
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی World of Tanks Blitz هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

World of Tanks Blitz World of Tanks Blitz World of Tanks Blitz World of Tanks Blitz

نوشته دانلود بازی World of Tanks Blitz برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.