تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 می 2021 - 11:29
کد خبر : 4755

دانلود بک اپ بازی Apex Legends برای PC

دانلود بک اپ بازی Apex Legends برای PC

دانلود بازی Apex Legends برای کامپیوتر دانلود بک اپ استیم بازی Apex Legends مدت زیادی از انتشار Fortnite و آغاز سبک Battle Royale نگذشته است. این سبک به‌طور کامل دنیای بازی‌های ویدیویی را تغییر داد و ..

دانلود بازی Apex Legends برای کامپیوتر

دانلود بک اپ استیم بازی Apex Legends

مدت زیادی از انتشار Fortnite و آغاز سبک Battle Royale نگذشته است. این سبک به‌طور کامل دنیای بازی‌های ویدیویی را تغییر داد و همه را عاشق خود کرد. آسمان به‌یک‌باره پر از چترهای نجات شد و همه برای بقا تاآخرین‌نفس خود جنگیدند. کمپانی‌های زیادی تصمیم به انتشار بازی خود در این سبک جدید گرفتند و حالا EA نیز دست به چنین کاری زده است و نمی‌خواهد از قافله عقب بماند. Apex Legends در دنیای آشنایی جریان دارد؛ Titanfall برای تمام بازیکنان آشناست و همه بارها از ربات‌های فوق هوشمند آن لذت برده‌ایم و داستان آن را تحسین کرده‌ایم. چه کسی از سواری آن ربات‌های غول‌آسا و کشتن چند نفر سر راه بدش می‌آید؟ اگر از سبک Battle Royale خوشتان می‌آید و هم اینکه نمی‌توانید از Titanfall دل بکنید، باید بگوییم که Apex Legends دقیقاً برای شما ساخته‌شده است. استودیو Respawn به‌تازگی بازی Apex Legends را در سبک Battle Royale و در دنیای Titanfall و کاملاً رایگان عرضه کرده است و این بازی در دسترس پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 قرارگرفته است.

بازی Apex Legends همان راه Call of Duty را ادامه داده است و هرکدام از شخصیت‌های بازی را به صورتی طراحی کرده است که دارای یک شخصیت و توانایی منحصربه‌فرد باشند. هرچند که در بازی خبری از Titan ها نیست! Apex Legends دقیقاً چندین دهه بعد از Titanfall 2 اتفاق می‌افتد و این‌زمانی است که جنگ تایتان در حال پیوستن به کتاب‌های تاریخی است. از توانایی‌های مختلف بازیکنان می‌توان به دیدن از پشت دیوار، افزایش میزان سلامت خود و تیم توسط پهپاد و … اشاره کرد. تمام این شخصیت‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که به بازی می‌خورند و هرکدام استفاده خودش را دارد. هر نبرد با 20 تیم سه‌نفره شروع می‌شود و در ابتدای بازی باید شخصیتی که مدنظر دارید را انتخاب کنید و البته در ابتدا تنها چند عدد از آن‌ها در دسترس هستند و می‌توانید شخصیت‌های بیشتر را بخرید یا اینکه آن‌قدر بازی کنید تا برایتان بازشوند. سپس مانند PUBG به‌جایی که در نقشه دوست دارید منتقل خواهید شد و البته باید فردی را برای کنترل مکان فرود تعیین کنید. این بازی به‌صورت گروهی جذاب است و پیشروی به‌صورت تکی کمکی نخواهد کرد.

نقشه بازی کوچک‌تر از Fortnite و PUBG است و البته تعداد 60 بازیکن نیز کاملاً کافی است و فضای زیادی برای دسترسی خواهید داشت؛ مانند بازی‌های این سبک بعد از مدت مشخصی دایره‌هایی پدید می‌آیند و باید به آن دایره‌ها نقل‌مکان کنید و رفته‌رفته حلقه مبارزه تنگ‌تر خواهد شد و بالاخره یک فرد یا یک تیم برنده از میدان بیرون خواهد آمد. محیط بازی کاملاً زنده و زیبا به نظر می‌رسد و درختان و کوه‌ها منظره جالبی را پدید آورده‌اند. در این بازی به‌راحتی می‌توانید از ساختمان‌های بلند به پایین بپرید و هیچ صدمه‌ای دریافت نخواهید کرد. بعد از فرود باید به دنبال تفنگ و وسایل موردنیاز بگردید و مطمئن شوید که بهترین سلاح را با خود حمل می‌کنید. مهم‌ترین موضوع در Apex Legends بازی تیمی است و اگر تیم خوبی نداشته باشید شانس پایینی برای پیروزی خواهید داشت. Apex Legends به‌طورقطع تأثیر بسیار زیادی از دیگر بازی‌های این سبک مانند Fortnite گرفته است و همچنین از مشکلات آن‌ها درس گرفته است و تجربه‌ای بسیار بهتر را ارائه داده است. این بازی کاملاً رایگان است و فرصت بسیار خوبی برای بازی با دوستان خود و سپری کردن اوقات است. اگر از Fortnite و دنیای کارتونی آن خوشتان نمی‌آید و مایل به یک بازی اول‌شخص و اکشن هستید، همین‌الان دوستانتان را خبر کنید که Apex Legends بهترین انتخاب برای شما و دوستانتان است.

توجه: این بازی به دلیل ماهیت آنلاین، دارای فایل کرک نمی باشد و برای اجرای آن باید نسخه های رسمی و اورجینال بازی را نصب کنید. این بازی رایگان است و باید به سایت سازنده مراجعه و ثبت نام نمایید. در این سبک بازی های Fortnite و Call of Duty Warzone را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Apex Legends با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 10
CPU: Intel Core i3-6300 3.8GHz / AMD FX-4350 4.2 GHz Quad-Core Processor
RAM: 6GB
GPU: NVIDIA GeForce GT 640 / Radeon HD 7700
GPU RAM: 1 GB
HARD DRIVE: Minimum 30 GB of free space

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit Windows 10
CPU: Intel i5 3570K or equivalent
RAM: 8GB
GPU: Nvidia GeForce GTX 970 / AMD Radeon R9 290
GPU RAM: 8GB
HARD DRIVE: Minimum 30 GB of free space

تصاویری از محیط بازی :

Apex Legends Apex Legends Apex Legends Apex Legends Apex Legends Apex Legends

نوشته دانلود بک اپ بازی Apex Legends برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.