تاریخ انتشار : شنبه 18 سپتامبر 2021 - 18:41
کد خبر : 44456

دانلود مراسم رونمایی از آیفون ۱۳ و محصولات اپل (California Streaming)

دانلود مراسم رونمایی از آیفون ۱۳ و محصولات اپل (California Streaming)

دانلود مراسم رونمایی از آیفون ۱۳ و محصولات اپل (California Streaming) ساعتی پیش رویداد California Streaming شرکت اپل به اتمام رسید. در این رویداد که تقریباً ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه به طول انجامید، شاهد معرف..

دانلود مراسم رونمایی از آیفون ۱۳ و محصولات اپل (California Streaming)

ساعتی پیش رویداد California Streaming شرکت اپل به اتمام رسید. در این رویداد که تقریباً ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه به طول انجامید، شاهد معرفی نسل جدید محصولات مورد انتظار این شرکت از جمله سری آیفون ۱۳ بودیم.

اپل در رویداد امشب سرانجام از چهار مدل آیفون جدید رسما رونمایی کرد که دو مدل آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس پرچمداران رده بالای این شرکت محسوب می‌شوند. البته قیمت این دو مدل نیز نسب به آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی بیشتر است.

آیفون ۱۳ از نمایشگر ۶.۱ اینچی بهره می‌برد و این در حالی است که آیفون ۱۳ پرو مکس به یک صفحه‌ نمایش ۶.۷ اینچی مجهز شده است. هر دو مدل یاد شده نسبت به نسل قبلی خود ضخامت بیشتری دارند. دلیل بیشتر شدن ضخامت آیفون‌های جدید استفاده از یک باتری با ظرفیت بالاتر در این محصولات است.

استفاده از باتری بزرگ‌تر یکی از مهم‌ترین درخواست‌های طرفداران اپل از این برند بوده است. دوربین‌های پشتی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس نیز بزرگ‌تر شده و اپل قابلیت‌های جدیدی به آن‌ها اضافه کرده است. پردازنده‌ی هر دو مدل یاد شده A15 بایونیک است. البته آیفون ۱۳ استاندارد و آیفون ۱۳ مینی نیز به همین تراشه مجهز شده‌اند.

مطالب مرتبط:

  • آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس رسما معرفی شدند
  • ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷ رسما معرفی شد
  • اپل نسل جدید تبلت آیپد را معرفی کرد

همچنین اپل نسل جدید تبلت آیپد را با قاب باریک‌تر و پردازنده‌ی سریع‌تر بایونیک A13 معرفی کرد. این پردازنده جایگزین پردازنده‌ی A12 نسخه‌‌ی قبلی آیپد شده است. با این وجود، کاربران برای دسترسی به نسخه‌‌های قدرتمندتر آیپد ایر و یا آیپد پرو باید مبلغ بیشتری را هزینه کنند. به ادعای اپل، پردازنده‌ی A13 حدود 20 درصد از نسخه‌ی قبلی و حدود سه برابر از کروم‌بوک سریع‌تر است.

عملکرد دوربین عقبی این تبلت در محیط‌های کم‌نور و فوکوس خودکار آن نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده و در قسمت جلویی آن نیز از دوربین فوق‌ عریض 12 مگاپیکسلی استفاده شده است. همچنین صفحه نمایش TrueTone برای اولین بار به این تبلت اضافه شده است.

اپل در رویداد خود از آیفون ۱۳ رونمایی کرد

همچنین گفتنی است که اپل تنها به این موراد بسنده نکرد. معرفی ساعت هوشمند اپل واچ سری جدید با نام اپل واچ سری ۷ از جمله دیگر محصولات این شرکت است که ما در رویداد اخیرش شاهد آن بودیم.

اپل واچ سری ۷ همانند نسل قبلی خود در دو مدل با اندازه‌ی ۴۱ میلی‌متر و ۴۵ میلی‌متر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. مدل قبلی این محصول در سایزهای ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری تولید شده بود.

استفاده از یک نمایشگر بزرگ‌تر در اپل‌واچ‌ سری ۷ باعث شده تا بتوان محتوای بیشتری را روی آن مشاهده کرد. صفحه نمایش جدید اپل‌واچ ۷ از صفحه‌ کلید کامل برای ورود متن پشتیبانی می‌کند.

اپل می‌گوید که ساعت هوشمند جدیدش گواهی IP6X را دریافت کرده و بنابراین در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. سرعت شارژ این محصول نسبت به نسل قبل ۳۳ درصد افزایش یافته و با هشت دقیقه شارژ می‌توان تا ۸ ساعت با آن کار کرد. از جمله قابلیت‌های دیگر این ساعت هوشمند می‌توان به سیستم نظارت بر خواب اشاره کرد.

همچنین زمان لازم برای شارژ این محصول از صفر تا ۸۰ حدود ۴۵ دقیقه اعلام شده است. اپل از درگاه یواس‌بی تایپ سی برای سیستم شارژ ساعت‌های هوشمند جدید خود بهره گرفته است. شما می‌توانید در ادامه تمام محصولاتی که توسط اپل معرفی شدند را از تکفارس دنبال کنید اما تماشای رویداد زیر یا دانلود آن می‌تواند بهترین گزینه باشد.

پخش آنلاین رویداد معرفی آیفون ۱۳ اپل

دانلود با کیفیت 1080p + زیرنویس فارسیدانلود با کیفیت 720p + زیرنویس فارسیمنبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.