تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 اکتبر 2021 - 8:44
کد خبر : 46619

درآمد ۶۳ میلیارد دلاری سامسونگ در سه ماهه سوم ۲۰۲۱

درآمد ۶۳ میلیارد دلاری سامسونگ در سه ماهه سوم ۲۰۲۱

درآمد ۶۳ میلیارد دلاری سامسونگ در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ سامسونگ در سه ماهه سوم سال گذشته علیرغم شیوع ویروس کرونا درآمدی بالغ بر ۶۶.۹۶ میلیارد دلار کسب کرده بود که یک رکورد برای این شرکت محسوب می‌شد. حالا ا..

درآمد ۶۳ میلیارد دلاری سامسونگ در سه ماهه سوم ۲۰۲۱

سامسونگ در سه ماهه سوم سال گذشته علیرغم شیوع ویروس کرونا درآمدی بالغ بر ۶۶.۹۶ میلیارد دلار کسب کرده بود که یک رکورد برای این شرکت محسوب می‌شد. حالا این غول تکنولوژی رکورد دیگری به ثبت رسانده و موفق به کسب درآمد ۶۳ میلیارد دلار در سه ماهه سوم امسال شده است. این میزان درآمد، رشد ۱۰ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد و سود عملیاتی این شرکت نیز با رشد ۲۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ میلیارد شده است.

سامسونگ علیرغم کمبود جهانی تراشه توانسته است به‌خوبی جوابگوی تقاضای موجود برای چیپ‌های حافظه و پردازنده‌ها باشد. این روزها، گرایش شرکت‌ها به سمت کارهای هیبریدی باعث شده تا شاهد خدید رم‌ها، پردازنده‌ها و حافظه‌های SSD بیشتری از سوی این شرکت‌ها برای سرورهایشان باشیم و همین موضوع به رشد فروش‌های سامسونگ کمک شایانی کرده است.

مطالب مرتبط:

  • سریع ترین رم دنیا برای رایانه‌ها با فناوری سامسونگ معرفی شد

  • سامسونگ سرویس ابری بازی های ویدیویی خود را معرفی کرد

سامسونگ در حال حاضر بزرگترین سازنده چیپ حافظه دنیاست و قیمت بالای این محصولات به معنای درآمد بیشتر برای سامسونگ است. فروش چیپ‌های حافظه سامسونگ در مقایسه به سه ماهه سوم سال گذشته حدود ۴۶ درصد رشد داشته و سودآوری این بخش نیز با رشد دو برابری به ۸.۵ میلیلرد دلار رسیده است.

گلکسی زد فلیپ ۳

سامسونگ از طرفی بزرگترین سازنده گوشی هوشمند دنیاست و گوشی‌های میان‌رده و گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ این شرکت با اقبال زیادی از سوی مشتریان مواجه شده‌اند. همچنین علیرغم شایعات فراوان درباره وجود مشکلاتی در تولید نمایشگرهای سری آیفون ۱۳ اپل توسط سامسونگ، این شرکت کره‌ای می‌گوید که درآمدهای حاصل از نمایشگرهای موبایلی این شرکت به‌خاطر افزایش تقاضا برای گوشی‌های جدید سایر شرکت‌ها رشد یافته است.

سامسونگ برای سه ماهه چهارم امسال درآمدهای خوبی را برای بخش نمایشگرهای موبایلی خود پیش‌بینی کرده است و پنل‌های اولد این شرکت نه‌تنها در گوشی‌های هوشمند بلکه در دستگاه‌های بزرگتر مثل لپ تاپ‌ها، تبلت‌ها و همچنین کنسول‌های بازی مثل نینتندو سوئیچ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در رابطه با کسب وکار تلویزیون‌های سامسونگ نیز باید بگوییم که این شرکت تمرکز خود را روی محصولات رده‌بالاتر گذاشته و قصد دارد برای رقابت با تلویزیون‌های اولد ال جی به‌زودی یک تلویزیون کوانتوم دات جدید معرفی کند.

منبع: The Verge

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.