تاریخ انتشار : شنبه 12 نوامبر 2022 - 20:34
کد خبر : 505732

دلیل افزایش تعرفه های تعمیرات موبایل(مراقب گوشی های خود باشید)

دلیل افزایش تعرفه های تعمیرات موبایل(مراقب گوشی های خود باشید)

با وجود دلایل مختلف از جمله گرانی گوشی های جدید و نو مردم کشور های مختلف در اثر خرابی موبایل های خود با مراجعه به تعمیر کاران موبایل، اقدام به تعمیر موبایل خود میکنند. امروزه علاوه بر افزایش جمعیت کشور و افزایش استفاده کنندگان از موبایل های هوشمند و غیر هوشمند، که آمار مرتبط تعداد

با وجود دلایل مختلف از جمله گرانی گوشی های جدید و نو مردم کشور های مختلف در اثر خرابی موبایل های خود با مراجعه به تعمیر کاران موبایل، اقدام به تعمیر موبایل خود میکنند.

امروزه علاوه بر افزایش جمعیت کشور و افزایش استفاده کنندگان از موبایل های هوشمند و غیر هوشمند، که آمار مرتبط تعداد حدود 100 میلیون کاربر تلفن همراه را نشان میدهد.که با توجه به خرابی های ممکنه گوشی های هوشمند، هر فرد ممکن است به تعمیر کار موبایل مراجعه کند و با قیمت های نجومی تعمیرات مواجه شود.

چرا تعمیرات موبایل گران است:

با توجه به تحریم های موجود در کشور و کمیاب بودن قطعات این کمبود باعث گران بودن آن ها میشود.از طرفی قطعات تقلبی قابل اعتماد نیستند و کارایی محصول اصلی را ندارند و درخواست جنس بهتر یا اصلی را دارد که هزینه ی بیشتری را در پی میگیرد.اما این گرانی تعمیرات دلایل دیگری نیز دارد.

در بازار کار تعمیرات ایران افراد زیادی هستند که تخصصی در تعمیرات موبایل ندارند و صرفا با اطلاعاتی که آموختنش به ایجاد شغل و تعمیرات میکنند و با ارائه کارمزد ارزان تری نسبت به افراد متخصص و نمایندگی ها تعمیرات زیادی را جذب می کند که در اخر توانایی تعمیر بصورت تخصصی و کامل را ندارند و موبایل ها به درستی تعمیر نمی شوند.

در زمینه تعمیرات موبایل، افراد متخصص و قابل اعتماد به سختی پیدا میشوند و گاهی ممکن است تلفن همراه شما در اثر تعمیر، تعمیرکار بی تجربه به کلی نابود شود و دیگر روشن نشود.

چگونه به تعمیر کار موبایل اعتماد کنیم:

تعمیر کار معتمد موبایل نعمت است، و اگر پیدا کردید سعی کنید از دستش ندهید.تعمیر کاران موبایل یا بصورت تجربی در کنار فرد دیگری تعمیرات موبایل را آموزش میبینند و یا در دوره های آموزش تعمیرات موبایل شرکت میکنند.که بستگی دارد در کدام دوره شرکت کرده و تعمیرات موبایل را آموزش دیده است.اگر فرد مورد نظر در آموزشگاه های زیر نظر فنی حرفه ای آموزش دیده و مدرک معتبر فنی حرفه ای دارد شما میتوانید به این شخص اعتماد کنید، زیرا این شخص از زیر نظر سازمان فنی حرفه ای گذشته است و در آموزشگاه های این سازمان آموزش دیده است.

تهران پایتخت یکی از این آموزشگاه های میباشد که اگر شما علاقه به آموزش تعمیرات موبایل دارید میتوانید در این دوره شرکت کنید و با گذراندن دوره های صفر تا صد تعمیرات موبایل، به یک تعمیر کار حرفه ای تبدیل شوید.

چرا تعرفه های تعمیرات موبایل گران شده است:

تعرفه تعمیرات موبایل همانند قیمت موبایل با قیمت دلار ارتباط مستقیمی دارد، و با افزایش قیمت دلار تعرفه تعمیرات موبایل نیز افزایش میبابد.قطعات موبایل ها بصورت کامل از خارج از کشور وارد میشود و یا از قطعات قابل استفاده گوشی های تلفن همراه خراب  استفاده میشود.

نرخ اتحادیه تعمیرات موبایل 1401:

دلیل افزایش تعرفه های تعمیرات موبایل(مراقب گوشی های خود باشید)

 

در تصویر بالا شما میتوانید قیمت های تعمیرات موبایل را مشاهده کنید.

چگونه از اطلاعات موبایل خود هنگام خرابی محافظت کنیم:

با توجه به اینکه اطلاعات هر شخصی برایش خیلی مهم است پس باید در حفظ و نگهداری ان نیز مراقب باشد.در هنگام سلامت گوشی که شاید خودتان بهتر میدانید باید از رمز های ورود سخت استفاده کنیم و برنامه های مخرب رو موبایل خود نصب نکنیم تا حدودی از به سرقت رفتن اطلاعات جلوگیری کنیم.

ولی در موقع خرابی تلفن همراه چه کنیم؟شما باید ابتدا یک حساب جیمیل در گوشی خود داشته باشید و این حساب را گوشی خود همگام کنید.گوشی های اندرویدی بصورت خودکار اطلاعات شما مثل عکس، دفترچه تلفن، پیامک ها و … در صورت اجازه دادن شما بصورت مرتب بک اپ گییری میکند و در صورت خرابی تلفن همراه شما، بایستی وارد اکانت جیمیل خود شوید و دسترسی جیمیل را از گوشی خود قطع کنید تا اطلاعات شما به سرقت نرود و اطلاعات خود را میتوانید از این طریق بازیابی کنید.

مقالات زیادی در مورد ریکاوری اطلاعات در وبسایت تهران پایتخت موجود است که شما میتوانید با مراجعه به وبسایت https://www.tehranpaytakht.com/ از این مطالب رایگان استفاده کنید.

فلش کردن موبایل چیست:

شاید شما هم چندین بار کلمه فلش گوشی به گوشتان خورده باشد که موبایل شما برای تعمیر نیاز به فلش دارد که شما باید در ازای پرداخت مبلغی فلش کنید گوشی خودتان را.

ولی فلش کردن در مواقعی پاسخگوی حل مشکل است که مشکل گوشی شما نرم افزاری باشد و تنها در این حالت ممکن است جوابگو باشد.

روش فلش کردن به این صورت است که هرگوشی، رام مخصوص خود را دارد و تعمیرکاران موبایل رام همه ی گوشی ها را دانلود کرده اند و در صورت مراجعه شما به تعمیر کار، با استفاده از نرم افزار مربوط به گوشی شما رام گوشی شما را نصب میکند و به این کار به اصطلاح فلش کردن میگویند، که آموزش فلش کردن گوشی نیز در وبسایت تهران پایتخت موجود میباشد.

هزینه تعمیرات اپل:

تعمیرکاران گوشی ها به چهار دسته تقسیم میشوند، تعمیر کار اپل، تعمیر کار اندروید، تعمیر کار سخت افزار، تعمیر کار نرم افزار.که هرکدام از این ها تخصص و دانش خاص خود را دارد ولی افراد با تجربه معمولا هم با تعمیرات اپل آشنا هستند هم با تعمیرات اندروید.هزینه تعمیرات اپل بدلیل برند این گوشی گران میباشد که این موضوع در قیمت این گوشی هم صادق است.

هم به دلیل قطعات کمیاب، هم به دلیل سختی های تعویض و تعمیر قطعات محصولات اپل.زیرا اپل در ساخت گوشی های خود از دستور العملی استفاده میکند که اغلب قطعات فیک قابل استفاده نمیباشد و باید قطعات اورجینال استفاده شوند.ولی در محصولات اندرویدی میتوان از قطعات غیر اورجینال نیز استفاده نمود.به همین دلیل است که هزینه تعمیرات اپل بسیار گران تر از اندروید میباشد.

توصیه ما به شما و تعمیر کاران موبایل:

در انتخاب تعمیر کار خود به مدرک او توجه کنید تا متوجه سطح علمی تعمیر کار در علم تعمیرات موبایل شوید.

تعمیر کاران موبایل نیز باید در انتخاب آموزشگاه انتخابی برای یاد گیری دقت نمایند و در ابتدا تایین کنند که چه دوره ای مد نظرشان است.آموزش تعمیرات اپل و یا آموزش تعمیرات اندروید و …

تهران پایتخت با 23 سال سابقه درخشان در زمینه آموزش های فنی حرفه ای، آموزش تعمیرات موبایل را بصورت صفر تا صد برگزار میکند و شما تمام مباحث را بصورت کامل وتضمینی یاد خواهید گرفت.شعار تهران پایتخت از آموزش تا بازار کار و کسب درامد میباشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.