تاریخ انتشار : یکشنبه 9 می 2021 - 8:21
کد خبر : 35851

رامبو و جان مک‌کلین از فیلم جان سخت به بازی Call of Duty Warzone می‌آیند

رامبو و جان مک‌کلین از فیلم جان سخت به بازی Call of Duty Warzone می‌آیند

شرکت Activision به‌زودی دوستاره فیلم‌های اکشن دهه 80 میلادی را به بازی Call of Duty Warzone اضافه خواهد کرد. رامبو و جان مک‌کلین از فیلم سینمایی جان ساخت به‌زودی به نقشه جدید Verdansk اضافه خواهند شد…

شرکت Activision به‌زودی دوستاره فیلم‌های اکشن دهه 80 میلادی را به بازی Call of Duty Warzone اضافه خواهد کرد. رامبو و جان مک‌کلین از فیلم سینمایی جان ساخت به‌زودی به نقشه جدید Verdansk اضافه خواهند شد.

اکانت توییتر Activision این چندروزه بسیار فعال بوده و توییت های مختلفی در مورد فیلم‌های سینمایی و همکاری با شرکت خیالی به نام Nakatomi Duct Cleaning منتشر کرده است. اگر فیلم‌های جان‌سخت را تماشا کرده باشید، می‌دانید که ناکاتومی همان کمپانی بزرگی بود داخل فیلم بود و این سرنخی است برای ما که دنبال نشانه‌های دیگری بگردیم.

خبرگزاری VGC ماه پیش با یکی از توسعه‌دهندگان استودیو Raven Software صحبت کرده بود که سرنخ تازه‌ای به ما داد. آموس هاج، کارگردان بازی Call of Duty Warzone گفته بود:

Amos Hodgeمی‌خواهم به نکته‌ای اشاره‌کنم، اسلایدهایی که به شما نشان دادیم، دارای یک قسمت محرمانه مرتبط با فیلم‌های اکشن دهه 80 هستند. برنامه‌های جذابی برای فیلم‌های اکشن این دهه داریم و می‌توانید آزادانه به گمانه‌زنی در مورد آن بپردازید.

پس از انتشار این صحبت‌ها، نشانه بعدی توسط اکانت توییتر Call of Duty از راه رسید. این اکانت با انتشار گزارش آماری از شخصیتی به نام SurvivorJohn، از کاربران پرسید که آیا چنین فردی را می‌شناسید؟ باید بگوییم که تمامی این تصویر پر از سرنخ‌هایی است که تماماً به شخصیت جان رامبو اشاره دارند.

Call-of-Duty-Rambo-Report
اگر به تصویر منتشرشده نگاه کنید، می‌بینید که این فرد 5 بازی انجام داده و دقیقاً 5 فیلم سینمایی رامبو هم منتشرشده‌اند که آخرین آن‌ها Rambo: Last Blood بود و در سال 2019 اکران شد. این فرد 7 ساعت بازی کرده که 5 فیلم رامبو روی‌هم 7.8 ساعت هستند. همچنین 552 نفر به دست این فرد کشته‌شده‌اند که دقیقاً همان رقمی است که در 5 فیلم اصلی دیده‌ایم.

آیا رامبو به بازی Call of Duty Mobile هم اضافه می‌شود؟

با نزدیک شدن به زمان پایان فصل سوم بازی Call of Duty Mobile و شروع فصل جدید در تاریخ 27 مه، طرفداران انتظار محتوای تازه‌ای نسبت به فصل قبلی رادارند. تابه‌حال سرنخ‌هایی از یک سلاح و نقشه جدید دریافت کرده‌ایم اما تغییرات بیشتری درراه هستند. یکی از این تغییرات، اضافه شدن شخصیت جان رامبو است.

ما در مورد گزارش آماری مربوط به Call of Duty Warzone صحبت کردیم اما این نمی‌تواند دلیلی برای حضور رامبو و جان مک‌کلین در نسخه موبایل هم باشد خوشبختانه اکانت توییتر Call of Duty Mobile دیروز تصویر تازه‌ای منتشر کرد که همه‌چیز را برای ما روشن کرد.

Call-of-Duty-Mobile-Rambo

همان‌طور که می‌بینید، چاقوی جنگی رامبو و زنجیر گلوله‌های مسلسل که از نشانه‌های اصلی شخصیت Rambo است در تصویر دیده می‌شود. اکتیویژن در توضیح تصویر نوشته: «برای زنده ماندن در جنگ…» این جمله مرتبط با فیلم Rambo 2 است که سیلوستراستالونه دیالوگ جالبی از خود به‌جا می‌گذارد و می‌گوید: « برای زنده ماندن در جنگ، باید جنگ به پا کنی»

حالا که فهمیدیم Rambo و احتمالاً جان مک‌کلین از فیلم جان‌سخت به بازی Call of Duty Mobile می‌آیند، سؤال اصلی آن است که چه زمانی این دو را خواهیم دید؟ مشخص است که فصل بعدی بازی روز 27 مه شروع می‌شود و احتمالاً همین تاریخ انتشار شخصیت‌های رامبو و جان مک‌کلین باشد. این اولین بار نیست که قهرمانان فیلم‌های اکشن به دنیای بازی‌های ویدیویی پا گذاشته‌اند و چند وقت پیش شاهد حضور رامبو در بازی Mortal Kombat 11 بودیم.
نظر شما چیست؟

در پارسی گیم بخوانید:

  1. بهترین لودآوت و تفنگ‌های فصل سوم بازی Call of Duty Warzone
  2. نکات مهم برای کسب پیروزی در مود Resurgence Extreme بازی Warzone

منبع: VGC

نوشته رامبو و جان مک‌کلین از فیلم جان سخت به بازی Call of Duty Warzone می‌آیند اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.