تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 نوامبر 2022 - 14:37
کد خبر : 505803

راهنمای خرید اینترنتی دستگیره کابینت + معرفی نکات طلایی برای خرید هوشمندانه

راهنمای خرید اینترنتی دستگیره کابینت + معرفی نکات طلایی برای خرید هوشمندانه

هنگام تجهیز خانه مهم ترین کار برای شما، به خصوص خانم ها، زیباتر کردن آشپزخانه است. رکن اصلی آشپزخانه داشتن یک کابینت کاربردی و زیبا است. وقتی صحبت از زیبایی کابینت می شود، انتخاب رنگ کابینت، نوع چوب و دستگیره اهمیت زیادی پیدا می کند. اما شاید سوال شما این باشد که چگونه دستگیره کابینت

هنگام تجهیز خانه مهم ترین کار برای شما، به خصوص خانم ها، زیباتر کردن آشپزخانه است. رکن اصلی آشپزخانه داشتن یک کابینت کاربردی و زیبا است. وقتی صحبت از زیبایی کابینت می شود، انتخاب رنگ کابینت، نوع چوب و دستگیره اهمیت زیادی پیدا می کند. اما شاید سوال شما این باشد که چگونه دستگیره کابینت مناسب را انتخاب کنیم و بهترین دستگیره کابینت را از کجا بخریم!

انواع دستگیره برای کابینت آشپزخانه کدام است؟

در گذشته دستگیره های کابینت مدل های مختلفی داشتند. گاهی در گوشه یا فرورفتگی کابینت ساخته می شوند که به آن دستتگیره مخفی نیز می گویند و گاهی به صورت برآمدگی به آن دستگیره دکمه می گویند. اما امروزه اکثر دستگیره های کابینت خطی هستند. معمولا مدل های زیادی از تفنگ های خطی در بازار موجود است. این دستگیره ها از فولاد، برنج، فلز یا چوب ساخته شده و در رنگ های مختلف موجود می باشند. اندازه دستگیره های کابینت نیز بسیار متفاوت است.

به طور کلی باید گفت که دستگیره استاندارد را می توان در اشکال و اندازه های مختلف انتخاب کرد. علاوه بر این، به سلیقه شما بستگی دارد که می خواهید چه سبکی را برای کابینت آشپزخانه خود انتخاب کنید. اگر بخواهیم قبل از رفتن به فروشگاه لیستی از دستگیره های انتخابی را به شما ارائه دهیم، لیست زیر را در اختیار شما قرار می دهیم:

  • دستگیره مدرن
  • فرمان اسپرت
  • دستگیره استاندارد
  • دستگیره مخفی
  • توتقیچ کشویی
  • دستگیره سرامیکی
  • دستگیره تک پیچ
  • دستگیره بچه

در زمان خرید دستگیره کابینت به چه نکاتی توجه کنیم؟

با این حال، هنگام خرید دستگیره کابینت، می‌خواهید بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. با این حال، باید به کیفیت نیز توجه کنید. کابینت‌های آشپزخانه مکان‌هایی هستند که دائماً در معرض گرما، روغن و پخت و پز هستند. در انتخاب رنگ و متریال دستگیره حتما به دنبال نوعی باشید که به راحتی تمیز شود، در برابر حرارت مقاوم باشد، به سرعت تغییر شکل ندهد و زیبایی لازم را داشته باشد. اندازه دستگیره های کابینت نیز بسیار مهم است.

راهنمای خرید اینترنتی دستگیره کابینت + معرفی نکات طلایی برای خرید هوشمندانه

دستگیره را خیلی بزرگ انتخاب نکنید که مانع از ورود به آشپزخانه می شود و کوچک نیست اما زیبا نیست. سعی کنید یک دستگیره 15 سانتی متری انتخاب کنید که عملکرد و زیبایی مهمی داشته باشد. همچنین سعی کنید تعدادی دستگیره کابینت اضافی تهیه کنید. زیرا بعد از چند سال و در شرایط مختلف ممکن است دستگیره های شما آسیب ببینند. بهتر است کیف های یدکی داشته باشید تا بتوانید به راحتی آنها را تعویض کنید تا زیبایی و یکنواختی کمد لباس شما از بین نرود.

انتخاب رنگ دستگیره کابینت

در انتخاب رنگ دستگیره کابینت باید به چند نکته توجه کرد. رنگ لوله ها باید با رنگ کابینت متفاوت باشد اما از رنگ های متضاد استفاده نکنید. سعی کنید طیف رنگ را یکنواخت کنید. به عنوان مثال، اگر کمد لباس شما از رنگ های گرم ساخته شده است. رنگ دستگیره نیز باید در همان محدوده رنگی باشد. خانه های مدل معمولا سعی می کنند از دستگیره های کابینت زرد استفاده کنند. به نظر ما این رنگ برای هر موقعیتی مناسب نیست اما بسته به مدل کابینت در صورت استفاده از راه راه طلایی می تواند مناسب باشد. با این حال، بهتر است از رنگ های ساده استفاده کنید. رنگ های قهوه ای، استیل و خاکستری. این دو دلیل دارد. دلیل اول این است که این رنگ ها هرگز از مد نمی افتند و در بسیاری از موارد ممکن است فردی که درب کابینت را باز می کند دست کمی کثیف داشته باشد. این رنگ ها آلودگی کمتری را نشان می دهند.

انتخاب نوع دستگیره با توجه به مدل کابینت

زمانی که می خواهید مدل و رنگ دستگیره کابینت را انتخاب کنید، باید مدل کابینت خود را بشناسید. انتخاب مدل کابینت به سبک معماری و طراحی منزل شما بستگی دارد. امروزه کابینت ها در سبک های مختلفی مانند مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک، کلاهک، انزو، شابی و غیره ساخته می شوند. وقتی می خواهید چه نوع کابینتی و برای چه منظوری طرح و رنگ آن را انتخاب کنید.

راهنمای خرید اینترنتی دستگیره کابینت + معرفی نکات طلایی برای خرید هوشمندانه

سپس با خیال راحت و با دانش دقیق تری مدل دستگیره مورد نظر را برای کمد لباس شما خریداری خواهد کرد. شایان ذکر است که قبل از خرید دستگیره باید با کابینت ساز خود مشورت کنید. زیرا نکات فنی وجود دارد که هنگام خرید دستگیره کابینت باید به آنها توجه کنید تا هماهنگی بین خرید شما و سازنده کابینت از بین نرود و باعث ایجاد مشکل در روند ساخت کابینت شود.

دستگیره کابینت را از کجا بخریم؟

شاید پاسخ به این سوال آسان باشد. اما اگر به کیفیت، دوام، زیبایی و اصالت دستگیره کابینت خود اهمیت می دهید، داستان فرق می کند. پیشنهاد ما این است که دستگیره کابینت و سایر لوازم کابینت را از فروشگاه های اینترنتی تهیه کنید. زیار این فروشگاه ها طیف وسیعی از محصولات را در اختیار شما قرار میدهند که فقط با چند کلیک و بدون صرف زمان میتوانید تمام آنها را مشاهده کنید.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.