تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مارس 2022 - 4:51
کد خبر : 504366

راه حل خلاقانه هوآوی برای شارژ خودرهای برقی تا سال 2025 آماده خواهد بود

راه حل خلاقانه هوآوی برای شارژ خودرهای برقی تا سال 2025 آماده خواهد بود

راه حل خلاقانه هوآوی برای شارژ خودرهای برقی تا سال 2025 آماده خواهد بود در حالی که جهان در حال حرکت به سمت استفاده از خودروهای برقی به جای خودروهای درون‌سوز است اما این نوع از خودروها کماکان از یک مشک..

راه حل خلاقانه هوآوی برای شارژ خودرهای برقی تا سال 2025 آماده خواهد بود

در حالی که جهان در حال حرکت به سمت استفاده از خودروهای برقی به جای خودروهای درون‌سوز است اما این نوع از خودروها کماکان از یک مشکل اساسی رنج می‌برند؛ در حال حاضر شارژ خودروهای برقی در مقایسه با پرکردن مخزن سوخت خودروهای درون‌سوز مدت زمان زیادی به‌طول می‌انجامد.

مخزن سوخت خودروهای درون‌سوز حداکثر در 5 دقیقه پر می‌شود اما شارژ خودروهای برقی بسته به میزان شارژ باقی‌مانده در باتری به چیزی بین 20 تا 40 دقیقه زمان نیاز دارد. حالا هوآوی فناوری شارژ جدیدی را معرفی کرده که وعده‌ی امکان طی‌کردن مسافت 200 کیلومتری با تنها 5 دقیقه شارژ را می‌دهد. وانگ چائو، مدیر اجرایی ارشد هوآوی، روز گذشته اعلام کرد که سیستم رانندگی هوشمند درایو وان (DriveOne) این شرکت، که از سال 2021 در دسترس قرار گرفته است، باعث شده تا خودروهای مجهز به آن با 10 دقیقه شارژ بتوانند مسافت 200 کیلومتر را طی کنند.

هوآوی

بر اساس گفته‌های آقای چائو، هوآوی قصد دارد تا محصولات و خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه کند و در راستای همین هدف، قرار است تا راه حل شارژ 1000 ولتی خود را تا سال 2025 در دسترس عموم قرار دهد. گفته می‌شود که این فناوری تنها در 5 دقیقه شارژ خودرو را از 30 درصد به 80 درصد افزایش می‌دهد و تجربه‌ای مشابه با پرکردن مخزن سوخت خودروهای درون‌سوز را برای کاربر به همراه دارد.

نظر شما در مورد خودروهای برقی چیست؟ به‌نظر شما تا چند سال آینده شاهد جایگزینی خودروهای درون‌سور توسط خودروهای برقی خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.