تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 ژانویه 2021 - 13:00
کد خبر : 14412

راک‌استار پتنت‌های جدیدی را برای GTA VI ثبت کرد؛ هوش مصنوعی طبیعی‌تر

راک‌استار پتنت‌های جدیدی را برای GTA VI ثبت کرد؛ هوش مصنوعی طبیعی‌تر

بازی GTA V از زمان معرفی تا عرضه و حتی تاکنون یکی از بزرگ‌ترین ترند‌های دنیای بازی‌های ویدیویی بوده است؛ آن قدر بزرگ که به اعتقاد برخی تنها نسخه بعدی می‌تواند زمینه‌ساز رویدادهای برزگ‌تری شود. حال دو ..

بازی GTA V از زمان معرفی تا عرضه و حتی تاکنون یکی از بزرگ‌ترین ترند‌های دنیای بازی‌های ویدیویی بوده است؛ آن قدر بزرگ که به اعتقاد برخی تنها نسخه بعدی می‌تواند زمینه‌ساز رویدادهای برزگ‌تری شود. حال دو پتنت جدید از شرکت مادر راک‌استار یعنی تیک‌تو فاش شده است که شاید به هوش مصنوعی طبیعی‌تر در GTA VI اشاره داشته باشد.

این پتنت‌های جدید تحت نام «سیستم و متدهایی برای جهت‌یابی مجازی در محیط بازی» ثبت شده است. پتنت‌های مذکور اولین بار چند روز پیش‌تر در انجمن Reddit عمومی شدند و به نظر می‌رسد که توسط خود راک‌استار و از طریق شرکت تیک‌تو در ماه اکتبر 2020 ثبت شده باشند.

در حالت معمول می‌توان این‌گونه حدس زد که این فناوری جدید به ساختن هوش مصنوعی و به خصوص شخصیت‌های غیر قابل بازی طبیعی‌تر کمک شایانی کند. هوش مصنوعی کنونی با وجود سطح مناسبش، گاهی اوقات بسیار از رده خارج به نظر می‌رسد و به راحتی می‌تواند تجربه کاربر را تحت تاثیر قرار دهد. به نظر می‌رسد که راک‌استار هوش مصنوعی کنونی را «ناقص» می‌داند و سعی دارد که «یک دنیای مجازی که توسط هیچ سخت‌افزار یا نرم‌افزاری محدود نشده است» را توسعه دهد.

آخرین نسخه مجموعه GTA با وجود این که هفت سال پیش به بازار عرضه شد، دارای هوش مصنوعی جالبی است اما تفکر به این که شخصیت‌های غیرقابل بازی مواقعی آرام‌تر برانند یا ترافیک‌های واقعی را خلق کنند، نشان می‌دهد که ما هنوز به سرانجام پتانسیل موجود نرسیده‌ایم. در حال حاضر هیچ اسمی از GTA VI برده نشده است اما اطلاعات موجود در پتنت‌ها بیشتر احتمال وجود یک دنیای موجود در آینده را به تصویر می‌کشند.

منبع:‌ Gaming Bolt

نوشته راک‌استار پتنت‌های جدیدی را برای GTA VI ثبت کرد؛ هوش مصنوعی طبیعی‌تر اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.