تاریخ انتشار : دوشنبه 11 ژانویه 2021 - 11:00
کد خبر : 4358

ردمی K40 در انتهای ژانویه از راه خواهد رسید

ردمی K40 در انتهای ژانویه از راه خواهد رسید

ردمی K40 در انتهای ژ..

ردمی K40 در انتهای ژانویه از راه خواهد رسید

تمام شایعات، اخبار و گزارش‌ها به این نکته اشاره می‌کنند که ردمی K40 آماده است تا وارد بازار شود. اخیراً شخصی در شبکه اجتماعی ویبو مدعی شده است که ردمی دستگاه جدیدی را بعد از انتشار تراشه جدید مدیاتک معرفی خواهد کرد. این تراشه قرار است در ۱ بهمن (January 20) رونمایی شود، پس می‌توان انتظار داشت که در انتهای ماه ژانویه شاهد رونمایی از پرچم‌دار جدید ردمی باشیم.

مدیاتک پیش‌تر اعلام کرده بود که قبل از رویداد جشنواره بهار (Spring Festival)، نسل جدیدی از تراشه‌های پرچم‌دار ۵G خود را منتشر خواهد کرد. تحلیلگران صنعت گوشی پیش‌بینی می‌کنند که این شرکت از فناوری پردازش ۵ نانومتری استفاده خواهد کرد. از دیمنسیتی +۱۰۰۰ به‌عنوان تراشه سطح بالای مدیاتک یاد می‌شود، پس می‌توان انتظار داشت که نسل جدید تراشه‌های پرچم‌دار این سازنده احتمالاً دیمنسیتی ۲۰۰۰ نامیده شود.

با این حال هنوز مشخص نیست که ردمی K40 از دیمنسیتی ۲۰۰۰ بهره ببرد، زیرا مدیاتک تراشه‌ای با نام MT6893 را نیز در راه دارد. این قطعه از پردازش ۶ نانومتری و هسته بزرگ A78 استفاده می‌کند.

تراشه اشاره شده در بالا که هنوز معرفی نشده، توانسته بود در محک گیک‌بنچ از تراشه پرچم‌دار ۲۰۲۰ کوالکوم عملکرد بهتری داشته باشد. حال این قطعه موفق شده است تا در محک AnTuTu نیز امتیاز بالایی را کسب کند. تراشه MT6893 دارای چهار هسته کورتکس A78 است. هسته اصلی این مجموعه دارای فرکانس ۳٫۰GHz است و سه هسته دیگر روی فرکانس ۲٫۶GHz تنظیم شده‌اند. در کنار آنها چهار هسته A55 کم‌مصرف نیز حضور دارند. پردازشگر گرافیکی این تراشه نیز Mali-G77 MC9 خواهد بود. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، این قطعه گوشی‌های سطح بالا و نه پرچم‌دارها را هدف قرار داده است. به این دلیل ممکن است ردمی این تراشه را انتخاب تا بتواند قیمت K40 را مدیریت کند.

باید به این نکته اشاره کرد که ممکن است بیش از یک نسخه از K40 در راه باشد. ردمی K40 پرو تاکنون در چندین مؤسسه صدور تأییدیه ظاهر شده است. به نظر می‌رسد این دستگاه، اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ ردمی باشد، اما گفته می‌شود که این محصول زودتر از ماه مارس معرفی نخواهد شد.

در بحث دیگر مدل‌ها، ممکن است دو دستگاه دیگر وجود داشته باشد که مجهز به اسنپ‌دراگون ۷۵۵G و تراشه مدیاتک یادشده باشند.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.