تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 ژانویه 2021 - 14:31
کد خبر : 23375

رد مجیک 6 Tencent edition، در سه ماهه اول 2021 معرفی می‌شود

رد مجیک 6 Tencent edition، در سه ماهه اول 2021 معرفی می‌شود

خانه/موبایل/رد مجیک 6 Tencent edition، در سه ماهه اول 2021 معرفی می‌شود موبایلگیمینگ رد مجیک 6 Tencent edition، در سه ماهه اول 2021 معرفی می‌شود زد تی ای به زودی با همکاری Tencent گوشی رد مجیک 6 را با..

خانه/موبایل/رد مجیک 6 Tencent edition، در سه ماهه اول 2021 معرفی می‌شود موبایلگیمینگ رد مجیک 6 Tencent edition، در سه ماهه اول 2021 معرفی می‌شود

زد تی ای به زودی با همکاری Tencent گوشی رد مجیک 6 را با قابلیت SolarCore عرضه می‌کند.

رد مجیک و Tencent امروز شروع یک همکاری استراتژیک را اعلام کردند. ما اکنون شاهد همکاری دو شرکت برای ایجاد تلفن هایی با بهینه سازی های سفارشی برای یک تجربه برتر بازی‌ها هستیم. رد مجیک 6 اولین محصول این دو شرکت است، نسخه Tencent این گوشی در سه ماهه اول 2021 در چین عرضه می‌شود.

این تلفن از SolarCore، موتور شتاب بازی Tencent بهره می‌برد. جزئیات در مورد این موتور شتاب دهنده کم است، اما ما می‌دانیم سیستمی است که منابع تلفن (چیپ ست، RAM، اتصال شبکه) را بهینه سازی می‌کند تا زمان بارگذاری را تسریع کند و نرخ فریم بازی‌ها را ثابت نگه دارد. البته این فقط روی بازی هایی کار می‌کند که از SolarCore پشتیبانی می‌کنند.

همچنین، Red Magic و Tencent تعدادی مرکز برای تحقیقاتی پیرامون بازی های موبایل تشکیل داده اند. کارمندان و اعضای هر دو شرکت برای توسعه فن آوری های جدید بازی ‌های موبایل در هر دو جبهه سخت افزار و نرم افزار کار خواهند کرد.

پیش از این، نسخه های Tencent تلفن های، Black Sharks شیائومی و تلفن های ROG ایسوس (که دارای SolarCore نیز بود) وجود داشته است. اما در بیانیه مطبوعاتی این دو شرکت هیچ اشاره ای به آن‌ها نشده است، اما آن‌ها احتمالاً شرکای Tencent خواهند بود.

Red Magic 6
Red Magic 60 1

مشخصات رد مجیک 6 Tencent edition

به هر حال رد مجیک 6 چگونه خواهد بود؟ این گوشی به یک باتری 4500 میلی آمپری با شارژ سریع 120 وات مجهز خواهد بود. همچنین، یک تصویر لو رفته از پشت این گوشی نشان می‌دهد آرم Tencent Games با طراحی جدید بر پشت این گوشی هک شده است. این گوشی پیش از پایان ماه مارس در چین معرفی می‌شود.

منبع: GSMARENA

پوستر رسمی موتورلا Edge S، طراحی این گوشی را تأیید کرد

مقاله اصلی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.