تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 ژانویه 2021 - 12:30
کد خبر : 15759

ریلمی هزاران فروشگاه در سراسر جهان افتتاح خواهد کرد

ریلمی هزاران فروشگاه در سراسر جهان افتتاح خواهد کرد

ریلمی هزاران فروشگاه..

ریلمی هزاران فروشگاه در سراسر جهان افتتاح خواهد کرد

بنیانگذار و مدیرعامل شرکت ریلمی (Realme)، لی بینگژونگ پستی در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته است که در آن از موفقیت و برنامه‌های توسعه بیشتر این شرکت در سال جاری می‌گوید.

سال گذشته، ریلمی سریع‌ترین رشد یک برند تجاری تلفن همراه در جهان را بدست آورد و در پاییز، این شرکت از آمار فروش ۵۰ میلیون گوشی هوشمند پیشی گرفت. در پایان سال ۲۰۲۰، صادرات گوشی‌های هوشمند این شرکت در رتبه هفتم جهان قرار گرفت. ریلمی در حال حاضر محصولات خود را در بیش از ۶۰ کشور به فروش می‌رساند. طبق گزارش Counterpoint’s، ریلمی یکی از ۵ برند برتر در ۱۲ بازار جهانی است. این شرکت در فیلیپین رتبه اول را دارد و در حال حاضر به مقام چهارم هند صعود کرده است.

با ادامه کار، این شرکت بیشتر بر روی محصولات AIoT که تلفیق هوش مصنوعی و فناوری‌های اینترنت اشیا هستند، تمرکز خواهد کرد. علاوه بر این، ریلمی در تلاش است تا مجموعه گوشی‌های هوشمند خود را با پشتیبانی از شبکه‌های نسل پنجم (۵G) گسترش دهد. همچنین ریلمی برای تقویت محسوس موقعیت خود در بازار، سرانجام ساخت فروشگاه‌های زنجیره‌ای خود را آغاز کرده است. در آینده نزدیک، اولین فروشگاه ریلمی افتتاح خواهد شد و در کل این شرکت قصد دارد تا هزاران فروشگاه خود در سراسر جهان را افتتاح کند.

برند چینی ریلمی در اواسط سال ۲۰۱۸ تاسیس شد و یکی از جوان‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند و سایر لوازم الکترونیکی پوشیدنی در بازار است. موفقیت این شرکت را می‌توان با گزارش جدید شرکت تحقیقاتی Counterpoint Research و جمع‌بندی نتایج سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ تأیید کرد. در چنین مدت کوتاهی، ریلمی توانسته است صادرات گوشی‌های هوشمند خود را به‌طرز باورنکردنی‌ای رشد دهد که با نزدیک به ۵۰ میلیون واحد از زمان تأسیس تاکنون، آن را به سریع‌ترین رشد برند تلفن همراه در جهان تبدیل کرده است. و همه این موفقیت‌ها علی رغم مشکلاتی است که همه‌گیری ویروس کرونا به وجود آورده است.

بیشترین فروش ریلمی، یعنی ۵۵ درصد آن به هند مربوط می‌شود و این شرکت به دنبال تسخیر سایر بازارهای جهانی است. در بازار چین، ریلمی پس از هواوی، اوپو (Oppo)، ویوو (Vivo) و شیائومی توانست رتبه ششم را به خود اختصاص دهد و در برخی از بازارهای دیگر، حتی وارد پنج تولیدکننده محبوب گوشی‌های هوشمند شده است. بازار جهانی گوشی‌های هوشمند در سه ماهه سوم نسبت به سه ماهه دوم، ۳۲٪ رشد کرد و در مقایسه با سه ماهه سوم ۲۰۱۹، ۴ درصد کاهش داشت.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.