تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 ژانویه 2021 - 9:00
کد خبر : 23069

سازنده The Medium: تجربه بازی روی هر دو کنسول نسل نهمی ایکس باکس یکسان است

سازنده The Medium: تجربه بازی روی هر دو کنسول نسل نهمی ایکس باکس یکسان است

همان‌طور که احتمالاً به خوبی آگاه هستید، در سال گذشته شاهد معرفی و عرضه کنسول‌های نسل نهم هر دو شرکت مایکرسافت و سونی بودیم. با این حال مایکروسافت برای اولین بار رویه متفاوتی را در پیش گرفت و دو کنسول..

همان‌طور که احتمالاً به خوبی آگاه هستید، در سال گذشته شاهد معرفی و عرضه کنسول‌های نسل نهم هر دو شرکت مایکرسافت و سونی بودیم. با این حال مایکروسافت برای اولین بار رویه متفاوتی را در پیش گرفت و دو کنسول با قدرت‌های متفاوت راهی بازار کرد. کنسول اول برای کاربران علاقه‌مند به قدرت سخت‌افزار و کنسول دوم برای کاربران اقتصادی‌تر در نظر گرفته شده است و حال همه دنبال یافتن پاسخ این پرسش هستند که آیا بازی‌ها تجربه نسبتاً مشابهی را روی دو سخت‌افزار ارائه خواهند داد؟ گویا سازندگان بازی The Medium به این موضوع باور دارند.

جک زیبا تهیه کننده بازی انحصاری The Medium برای کنسول‌های ایکس باکس و رایانه‌های شخصی، اخیراً در مصاحبه خود با وب‌سایت VG247 در مورد تجربه عناوین مختلف روی ایکس باکس سری S به اظهار نظر پرداخته است. بازی مذکور تنها چند روز دیگر منتشر خواهد شد و گویا توسعه دهندگان این اثر به هیچ مشکلی در مبحث بهینه‌سازی برخورد نکرده‌اند. «زیبا» در ادامه صحبت‌های خود اشاره می‌کند که بازی را به طور کامل روی ایکس باکس سری S نیز تجربه کرده و شباهت خارق‌العاده گیم‌پلی آن با ایکس باکس سری X شگفت‌زده شده است.

همچنین او در ادامه اشاره کرده است که ساخت بازی برای کنسول‌های نسل نهمی با توجه به جدید بودن سخت‌افزارشان، اصلاً شبیه پلی اسیتشن 3 و تحولات حاصل از آن دشوار نیست. او باری دیگر تاکید می‌کند که با وجود عدم پشتیبانی ایکس باکس سری S از رزولوشن 4K و قدرت کمتر از ایکس باکس سری S،‌ لذت و هیجان اجرای بازی روی هر دو به یک اندازه است. همچنین او در آخرین قسمت مصاحبه خود اشاره می‌کند یک نسخه از کنسول مذکور را تهیه کرده است و برای سرگرم شدن با آن لحظه شماری می‌کند.

نظر شما چیست؟ آیا ایکس باکس سری S همان قدری که اشاره می‌شود، می‌تواند بازی The Medium و آثار دیگر را به خوبی اجرا کند؟

منبع: Gaming Bolt

نوشته سازنده The Medium: تجربه بازی روی هر دو کنسول نسل نهمی ایکس باکس یکسان است اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.