تاریخ انتشار : یکشنبه 24 ژانویه 2021 - 12:30
کد خبر : 20817

ساعت هوشمند وان پلاس توسط وب‌سایت BIS فاش شد

ساعت هوشمند وان پلاس توسط وب‌سایت BIS فاش شد

ساعت هوشمند وان پلاس..

ساعت هوشمند وان پلاس توسط وب‌سایت BIS فاش شد

پیش‌تر تایید شده بود که اولین ساعت هوشمند شرکت وان پلاس در اوایل سال جاری میلادی معرفی خواهد شد و تاکنون ما تنها متوجه شده‌ایم که این ساعت از یک طراحی دایره‌ای شکل کلاسیک بهره خواهد برد.

با این حال جدیدترین اطلاعات فاش شده مشخص می‌کنند که این دستگاه احتمالاً به زودی معرفی خواهد شد. وب‌سایت اداره استاندارد کشور هند (BIS) به تازگی دو مدل از ساعت‌های هوشمند وان پلاس با شماره مدل‌های W501GB و W301GB را فهرست‌بندی کرده است. گمانه‌زنی می‌شود که یکی از این ساعت‌ها تنها مجهز به وای فای باشد و ساعت دیگر از شبکه ۴G استفاده کند. به هر حال اطلاعات مذکور چیزی جدیدی را نشان نمی‌دهند و تنها می‌توان به همین مورد به خصوص اشاره کرد.

این شرکت پیش‌تر تولید و عرضه دست‌بندهای هوشمند را به طور رسمی آغاز کرده بود. این گجت هوشمند پوشیدنی دارای حسگر ردیاب خواب، ضربان قلب ۲۴/۷ و حسگر اندازه‌گیر سطح اکسیژن خون است. این محصول تازه‌نفس وان پلاس با قیمتی حدود ۳۴ دلار در تاریخ ۲۲ دی‌ماه سال جاری (۱۱ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی) معرفی و سپس برای پیش خرید در دسترس قرار گرفت. همچنین مشخص شده است که مجموعه و طیف وسیعی از رنگ‌ها برای طراحی این محصول در نظر گرفته شده است و کیفیت سلیکیونی این دست‌بند نیز همه را راضی خواهد کرد.

این دست‌بند هوشمند دارای ۱۲ حالت ورزشی مختلف است و گزینه‌های زیادی برای حالات مختلف کاربران در طول روز خواهد داشت. وان پلاس بند دارای گواهی IP68 بوده و ضد آب است. به‌علاوه این مچ‌بند دارای بلوتوث نسخه ۵ می‌باشد و می‌تواند به گوشی‌های اندرویدی (۶ به بالا) متصل شود. دو پین موجود در زیر این ساعت نیز برای شارژ شدن استفاده شده‌اند و همچنین می‌توان کنترل دوربین و موسیقی گوشی هوشمند را در دست گرفت. کاربران گوشی‌های وان پلاس نیز می‌توانند از حالت ذن (Zen Mode) بهره‌مند شوند.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.