تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 مارس 2021 - 19:54
کد خبر : 34354

سامسونگ امسال از سه چیپست جدید اگزینوس رونمایی می‌کند

سامسونگ امسال از سه چیپست جدید اگزینوس رونمایی می‌کند

خانه/موبایل/سامسونگ/سامسونگ امسال از سه چیپست جدید اگزینوس رونمایی می‌کند سامسونگسخت افزار سامسونگ امسال از سه چیپست جدید اگزینوس رونمایی می‌کند سامسونگ امسال از چیپست های مجهز به پردازنده‌های گرافیکی..

خانه/موبایل/سامسونگ/سامسونگ امسال از سه چیپست جدید اگزینوس رونمایی می‌کند سامسونگسخت افزار سامسونگ امسال از سه چیپست جدید اگزینوس رونمایی می‌کند

سامسونگ امسال از چیپست های مجهز به پردازنده‌های گرافیکی AMD برای استفاده در موبایل های هوشمند و لپ تاپ های ویندوزی رونمایی می‌کند.

افشاگر معروف Ice Universe گزارش داده است که سامسونگ امسال از سه چیپست اگزینوس از سری 800، 1200 و 2200. رونمایی خواهد کرد دو مورد آخر باید از پردازنده های گرافیکی مبتنی بر معماری RDNA AMD برخوردار باشند. اولین تلفن های دارای پردازنده گرافیکی AMD ممکن است تا سال آینده وارد بازار نشوند.

Exynos chipsets 02

احتمالاً فکر کنید که این چیپست‌های اگزینوس / ای ام دی فقط به تلفن های هوشمند قدرت خواهند داد، اما ممکن است سامسونگ بر روی لپ تاپی مجهز به ویندوز 10 نیز کار کند. طبق گفته ZDNet Korea، مدتی پس از معرفی گلکسی نوت جدید، یک لپ تاپ با با تراشه Exynos 2200 در سه ماهه سوم سال 2021 توسط سامسونگ رونمایی می‌شود.

منبع: GSMARENA

آپدیت EMUI 11 برای هواوی نوا 5T عرضه شد

مقاله اصلی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.