تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 می 2021 - 12:53
کد خبر : 40294

سامسونگ گلکسی A22 4G در وب‌سایت گیگ بنچ مشاهده شد

سامسونگ گلکسی A22 4G در وب‌سایت گیگ بنچ مشاهده شد

سامسونگ گلکسی A22 4G در وب‌سایت گیگ بنچ مشاهده شد قرار است که سامسونگ گوشی گلکسی A22 4G و نسخه‌ی ۵G آن را به‌زودی منتشر کند. نسخه‌ی ۵G این گوشی (SM-A226B) در ماه گذشته بر روی وب‌سایت گیگ‌بنچ قرار گرفت..

سامسونگ گلکسی A22 4G در وب‌سایت گیگ بنچ مشاهده شد

قرار است که سامسونگ گوشی گلکسی A22 4G و نسخه‌ی ۵G آن را به‌زودی منتشر کند. نسخه‌ی ۵G این گوشی (SM-A226B) در ماه گذشته بر روی وب‌سایت گیگ‌بنچ قرار گرفت و اطلاعاتی مانند پردازنده‌ی دیمنسیتی ۷۰۰، رم ۶ گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید ۱۱ آن نیز در دسترس قرار گرفت. حالا نسخه‌ی ۴G این گوشی نیز در فهرست گیگ‌بنچ مشاهده شده و مشخصات اصلی آن نیز اعلام شد.

مطالب مرتبط:

  • رندرها و مشخصات سامسونگ گلکسی A22 فاش شد

  • سامسونگ گلکسی A22 5G تائیدیه TUV را دریافت کرد

گلکسی A22 4G در گیگ‌بنچ

براساس اطلاعات گیگ‌بنچ، گوشی سامسونگ گلکسی A22 4G با شماره مدل SM-A225F از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند. این گوشی همچنین به پردازنده‌ی MT6769V/CT مجهز شده که همان پردازنده‌ی هیلیو G80 است. گیگ‌بنچ اطلاعات بیشتری از این گوشی را منتشر نکرده است اما براساس گزارش کمیسیون ارتباطات فدرال، سامسونگ گلکسی A22 4G به همراه شارژر ۱۵ واتی عرضه خواهد شد.

سامسونگ هنوز جزئیات گوشی گلکسی A22 را منتشر نکرده اما رندرهای منتشرشده طراحی مشابه نسخه‌ی ۴G و ۵G آن را نشان می‌دهد. هر دو نسخه از دوربین سلفی ناچ استفاده کرده اما نسخه‌ی ۴G در قسمت پشتی از ۳ دوربین بهره برده و این در جالی است که نسخه‌ی ۵G به ۴ دوربین مجهز شده است.

منبع: GSMArena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.