تاریخ انتشار : یکشنبه 22 ژانویه 2023 - 20:54
کد خبر : 506140

سرور مجازی آمریکا

سرور مجازی آمریکا

  سرور مجازی آمریکا یا همان VPS آمریکا، که توسط شرکت هاستینگ وی آی پی هاست، با کیفیت بالا و قیمت ارزان ارائه می شود، بخش کوچکی از یک سرور اختصاصی پرقدرت است که در کشور ایالات متحده امریکا قرار گرفته است. درواقع شما با پرداخت هزینه ای ناچیز نسبت به خرید یا اجاره سرور

 

سرور مجازی آمریکا یا همان VPS آمریکا، که توسط شرکت هاستینگ وی آی پی هاست، با کیفیت بالا و قیمت ارزان ارائه می شود، بخش کوچکی از یک سرور اختصاصی پرقدرت است که در کشور ایالات متحده امریکا قرار گرفته است.

درواقع شما با پرداخت هزینه ای ناچیز نسبت به خرید یا اجاره سرور اختصاصی، می توانید صاحب یک کامپیوتر مجازی در آمریکا، با سخت افزار بسیار قدرتمند و متصل به اینترنت پرسرعت بین المللی شوید. همچنین می توانید در فضای اینترنت، با داشتن آیپی ثابت آمریکا، مانند یک شهروند آمریکایی به نظر برسید. اینگونه می توانید از خدماتی مانند paypal که ایران را تحریم کرده اند استفاده کنید.

همانطور که گفتیم سرور مجازی یا vps، بخشی از سرور اختصاصی است. به این معنا که با نصب نرم افزارهایی به نام مجازی ساز، روی سرور، می توان آن را به بخش های مختلف و مجزا، با منابع سخت افزاری مانند رم، حافظه و سی پی یو مجزا، تقسیم بندی کرد. هرکدام از این بخش ها، یک سرور مجازی خصوصی (Virtual Private Server) است.

درواقع سرور مجازی را می توان چیزی میان سرویس هاست اشتراکی و سرور اختصاصی دانست. زیرا از طرفی مزیت خصوصی بودن منابع را دارد و مانند هاست اشتراکی، همه استفاده کنندگان از سرور، منابع سخت افزاری مشترک ندارند. این مسئله امنیت همه کاربرانی که در یک سرور به آن ها سرویس داده شده است را بالاتر برده و سرعت را نیز بیشتر می کند. از طرف دیگر، این سرویس، هزینه های سنگین اجاره سرور اختصاصی را هم ندارد و شما با پرداخت هزینه ای بسیار کمتر نسبت به هزینه سرور اختصاصی، می توانید هرجای دنیا که می خواهید، یک کامپیوتر مجازی به نام سرور مجازی تهیه کرده و آی پی ثابت آن کشور را نیز داشته باشید.

مزایای خرید سرور مجازی آمریکا

سرویس های اینترنتی بسیار زیادی در سراسر دنیا، ایران را به دلیل مسائل سیاسی، تحریم کرده و به کسانی که ip کشور ایران را دارند، اجازه استفاده از سرویس های خود را نمی دهند. از طرف دیگر، برخی از سرویس های خارجی نیز هستند که اگرچه ایران، مورد تحریم آن ها قرار نگرفته است، بلکه کاربران ایرانی به دلیل فیلترینگ، از دسترسی به این سرویس ها و وبسایت ها، محروم هستند. برای مثال اگر بخواهید یک پرداخت دلاری انجام دهید، با آیپی ایران، تنها می توانید از درگاه های واسط استفاده کنید که اینگونه مجبورید مبلغ بیشتری بپردازید. اما با داشتن یک آی پی خارجی، مثل آیپی ثابت امریکا، شما در فضای وب، دقیقا مانند یک شهروند آمریکایی هستید و به راحتی می توانید از تمام خدمات بین المللی مانند Paypal استفاده کنید، بدون دردسر خریدهای دلاری خود را انجام دهید یا به راحتی و بدون ریسک شناسایی هویت واقعی‌تان، به معامله و خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید.

خرید سرور مجازی ارزان امریکا

خرید سرور مجازی ارزان امریکا که با به‌روزترین سخت افزارهای روز دنیا مجهز شده اند و در پیشرفته ترین دیتاسنترهای آمریکایی نگهداری می شوند، از هاستینگ وی آی پی هاست، با قیمت ارزان و پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی در ۷ روز هفته، به راحتی امکان پذیر است. معمولا روی سرورها، دو سیستم عامل مشهور لینوکس و ویندوز نصب می شود. تفاوت این دو سیستم عامل، در خدمات ارائه شده در هر یک از آن ها و نحوه اتصال کاربر به سرور مجازی است.

سرور مجازی آمریکا2

درمورد تفاوت خدمات ارائه شده در لینوکس و ویندوز، می توان گفت که ویندوز، بیشتر با سرویس ها و نرم افزارهای شرکت مایکروسافت، مانند زبان های برنامه نویسی C# و .net و پایگاه داده SQL Server سازگاری دارد. همچنین اگر بخواهید به سرور مجازی ویندوزی خود متصل شده و کامپیوتر شخصی خود که در امریکا قرار دارد را کنترل کنید، می توانید از طریق نرم افزار ریموت دسکتاپ این اتصال را برقرار نمایید.

اما سیستم عامل لینوکس، که متن باز (Open Source) است، بیشتر با زبان های برنامه نویسی متن باز سازگار است. همچنین مانند ویندوز انحصاری نیست و شما می توانید از پایگاه داده هایی مانند MySQL، MongoDB و بسیاری از نرم افزارهای دیگر نیز استفاده کنید. اما در مورد دسترسی به سرور مجازی امریکا باید گفت که در سرورهای لینوکسی، این کار از طریق خط فرمان (Command Line) و پروتکل SSH امکان پذیر خواهد بود.

در کل می توان گفت که اگر می خواهید با استفاده از وی پی اس آمریکا، وبسایت یا اپلیکیشن، با زبان های برنامه نویسی متن باز راه اندازی کنید، سیستم عامل لینوکس برای شما انتخاب بهتری است. اما اگر می خواهید با vps امریکا وبگردی کرده، خرید و ترید انجام دهید، بهتر است سیستم عامل لینوکس را روی سرور مجازی خودتان نصب کنید.

ویژگی های سرور مجازی آمریکا

با خرید vps آمریکا، وی آی پی هاست، به شما یک آیپی ثابت امریکا اختصاص می دهد. اما علاوه بر آن می توانید هر تعداد آیپی اضافه که خواستید هم سفارش دهید. بعلاوه اینکه تمام منابع سخت افزاری شما اختصاصی هستند و سرویس شما با هیچکس دیگری مشترک نیست. درضمن، علاوه بر امکان اجرای کدها و راه اندازی وبسایت و اپلیکیشن، شما می توانید با کنترل پنل های مختلفی مانند cPanel، که وی آی پی هاست در اختیار شما قرار می دهد، هاست اشتراکی بسازید و آن را به مشتریان خود بفروشید.

سرور مجازی آمریکا3

خرید سرور مجازی آمریکا (USA VPS) از وی آی پی هاست

خرید سرور مجازی آمریکا از وی آی پی هاست، تنها در چند قدم ساده انجام می شود. تنها کافیست در سایت ثبت نام کرده، به صفحه فروش سرورهای مجازی رفته و وارد بخش سرور مجازی آمریکا شوید. حال کافیست یکی از پلن هایی که برای خود مناسب می بینید را انتخاب کرده و مبلغ نهایی را پرداخت کنید. بلافاصله پس از پرداخت، مشخصات وی پی اس موردنظر، برای شما ایمیل می شود. همچنین از طریق پنل مدیریتی که وی آی پی هاست در اختیار شما قرار می دهد، می توانید سرور مجازی خود را مدیریت کنید. شما می توانید نصب سیستم عامل های مختلف تنها با چند کلیک ساده، مشاهده وضعیت سرور، خاموش، روشن و ریست کردن سرور مجازی و بسیاری از موارد دیگر را با استفاده از این پنل مدیریتی انجام دهید.

امکان خرید سرور مجازی در لوکیشن ها، کانفیگ ها و قیمت های مختلف، در سایت vip host، برای شما فراهم شده است. برای خرید سرور مجازی آمریکا یا هاست لینوکس ، با کیفیت فوق العاده بالا و قیمت مقرون به‌صرفه، به وبسایت وی آی پی هاست، به آدرس vip-host.ir مراجعه نمایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.