تاریخ انتشار : شنبه 16 ژانویه 2021 - 10:27
کد خبر : 10674

سری گلکسی S20 به پایان کار خود رسید؛ توقف فروش

سری گلکسی S20 به پایان کار خود رسید؛ توقف فروش

سری گلکسی S20 به پای..

سری گلکسی S20 به پایان کار خود رسید؛ توقف فروش

بر اساس گزارش وب‌سایت تک‌رادار، عرضه محصولات سال گذشته سامسونگ گلکسی S20، S20 پلاس و S20 الترا در برخی مناطق دنیا متوقف می‌شود. این سه گوشی هوشمند هرگز آنطور که باید، مورد توجه قرار نگرفتند و این موضوع می‌تواند به عرضه این دستگاه‌ها در زمان شیوع جهانی ویروس کرونا مرتبط باشد. قیمت بالای این گوشی ها نیز نتوانست کمکی به سامسونگ کند. اکنون که سری گلکسی S21 سامسونگ معرفی شده است، شانس موفقیت و آینده سری S20 چندان روشن به نظر نمی‌رسد.

سری گلکسی S21 با قیمتی کمتر، مشخصات فنی بهتری نسبت به سری S20 دارد

این گوشی های جدید به پردازنده‌های جدیدی (کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ و اگسینوس ۲۱۰۰، بسته به موقعیت جغرافیایی) مجهز شده‌اند و همچنین نسخه الترای سری S21 دوربین ارتقاء‌یافته بهتری دارد و از قلم S Pen نیز پشتیبانی می‌کند. و از همه بهتر، قیمت شروع هر مدل در مقایسه با مدل‌های قبلی خود، ۲۰۰ دلار کمتر است.

از این رو، بیشتر مشتریان دیگر دلیل خاصی برای خرید گوشی های گلکسی S20 ندارند و همین موضوع نشان می‌دهد که غول فناوری کره جنوبی دیگر از فروش این دستگاه‌ها فایده‌ای نخواهد برد.

گلکسی S20 در خرده‌فروشی‌های مختلف ایالات متحده و انگلستان موجود نیست و فروشگاه‌هایی که همچنان این گوشی ها را می‌فروشند، به زودی موجودی خود را تمام می‌کنند. وب‌سایت سامسونگ نیز از عدم موجودی این گوشی ها در دو منقطه یادشده می‌گوید و به نظر می‌رسد این قضیه برای شرکت‌های مخابرتی ورایزن و بست بای نیز صدق می‌کند. البته سری گلکسی S20 همچنان از طریق کمپانی‌های AT&T و اسپرینت و مخابرات انگلیس در دسترس هستند.

خرده‌فروشی انگلیسی Mobiles.co.uk نیز اظهار داشته که تولید و عرضه سری گلکسی S20 متوقف شده است.

سامسونگ می‌گوید نسخه نسبتاً مقرون به صرفه و جدید این سری، یعنی گلکسی S20 FE همچنان عرضه می‌شود و «در دسترس بودن کامل سری گلکسی S20 نیز بسته به هر منقطه، متفاوت خواهد بود». این اظهارات سامسونگ نشان می‌دهد که سه‌گانه گلکسی S20 به پایان کار خود رسیده است. به طور معمول، گوشی های پرچمدار به این زودی به فعالیت خود خاتمه نمی‌دهند.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.