تاریخ انتشار : دوشنبه 11 ژانویه 2021 - 16:30
کد خبر : 5255

سری P50 هوآوی به سه نمایشگر مختلف مجهز خواهد شد

سری P50 هوآوی به سه نمایشگر مختلف مجهز خواهد شد

سری P50 هوآوی به سه ..

سری P50 هوآوی به سه نمایشگر مختلف مجهز خواهد شد

ما در ماه اکتبر سال گذشته میلادی شاهد عرضه سری میت ۴۰ هوآوی بودیم؛ همان‌گونه که می‌دانید سری میت به عنوان گوشی‌های پرچم‌دار نیمه دوم سال میلادی روانه بازار می‌شود و نیمه اول متعلق به گوشی‌های سری P است. بنابراین اکنون دقیقاً زمان رونمایی و سپس عرضه نسل بعدی گوشی‌های خانواده P هوآوی موسوم به P50 است.

اخیراً یکی از منابع افشای جزئیات، اطلاعات جدیدی را در مورد سری P50 منتشر کرده است. طبق این اطلاعات، هوآوی در نسل جدید گوشی‌های سری P از سیاست‌های پیشین خود استفاده خواهد کرد و سه دستگاه شامل P50، P50 پرو و P50 پرو پلاس را به تولید انبوه خواهد رساند. در ادامه ذکر شده است که این سه محصول، از سه قاب متفاوت برای ظاهر گوشی بهره خواهند برد.

در میان آن‌ها، P50 همانند سامسونگ گلکسی S20 به یک نمایشگر نیمه‌خمیده مجهز خواهد بود. گوشی P50 پرو در راستای محصولات قبلی هوآوی از نمایشگر Hyperboloid استفاده خواهد کرد و در نهایت به P50 پرو پلاس می‌رسیم که از یک نمایشگر کاملاً خمیده بهره می‌برد؛ نمایشگر کاملاً خمیده P50 پرو پلاس معمولاً با نام «خمیده از چهار جهت» شناخته می‌شود و شما می‌توانید طراحی آن را در تصویر پایین مشاهده کنید.

هوآوی P50 پرو

در این‌جا باید ذکر شود که گویا هوآوی طراحی نمایشگر «قرصی‌شکل» خود را تغییر داده و در هر سه مدل سری P50 به سوی استفاده از یک روزنه دوربین در وسط نمایشگر متمایل شده است. در کل می‌توان گفت که این طراحی با سلیقه کاربران بیشتری هماهنگ است و همچنین طیف بیشتری را برای کاربرد در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

پیش‌تر برخی از کاربران رندرهای این سری و مخصوصاً P50 پرو را به طور غیررسمی در شبکه‌های مجازی منتشر کرده بودند. این تصاویر نشان می‌دادند که هوآوی در طراحی دوربین پشتی این سری، روندی مشابه P40 را در دستور کار خود قرار داده است و هنوز هم از یک الگوی ماتریکس پیروی می‌کند. ظاهراً این سری همراه با دوربین چهارگانه و مخصوصاً لنز پریسکوپ تله‌فتو به بازار عرضه شود.

در ادامه باید یادآور شد که پتنت‌های فاش شده پیشین نشان می‌دادند که هوآوی در ساخت دوربین‌های جدید این سری از فناوری لنز مایع استفاده خواهد کرد. این فناوری منجر به افزایش سرعت فوکوس دوربین می‌شود و کارایی بهینه‌تری را ارائه می‌دهد؛ به عبارت دیگر این فناوری قادر است تا همانند چشم انسان در واحد میلی‌ثانیه عمل کند و فرمت قاب‌بندی آن در حدود ۱۰۰ درصد تخمین زده می‌شود.

با نگاهی به گزارش‌های گذشته می‌توان اشاره کرد که سری هوآوی P50 با پردازنده ۵ نانومتری کایرین ۹۰۰۰ یعنی همانند سری میت ۴۰ به دست کاربران می‌رسد. افزون بر این برخی گزارش‌ها با توجه به کمبود موجودی هوآوی و تحریم‌های ایالات متحده، به احتمال استفاده از پردازنده‌های مدیاتک اشاره کرده بودند.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.