تاریخ انتشار : دوشنبه 21 نوامبر 2022 - 18:49
کد خبر : 505760

سفارش چاپ عکس روی تیشرت

سفارش چاپ عکس روی تیشرت

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که سفارش چاپ عکس روی تیشرت را چگونه سفارش ویا هر تصویر دلخواه را روی تیشرت خود چگونه داشته باشید؟ قطعا این یک کار هیجان انگیز است که هم می توان آن را برای خود و هم برای هدیه دادن به دیگران انجام داد. حال

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که سفارش چاپ عکس روی تیشرت را چگونه سفارش ویا هر تصویر دلخواه را روی تیشرت خود چگونه داشته باشید؟ قطعا این یک کار هیجان انگیز است که هم می توان آن را برای خود و هم برای هدیه دادن به دیگران انجام داد. حال چگونه می توان عکس را روی تیشرت چاپ کرد؟ با ما در این مقاله از عکسچاپ همراه باشید تا در این باره اطلاعات کامل را به شما بدهیم و یک راه عالی و مقرون به صرفه را معرفی کنیم.

چاپ عکس روی تیشرت چطور انجام می شود؟

 ابتدا بهتر است قبل از آن که درباره سفارش چاپ عکس روی تیشرت صحبت کنیم، درباره روش چاپ بدانیم. برای اینکه بتوان به بهترین شکل یک طرح را روی پارچه چاپ کرد و بهترین چاپ روی تیشرت را انتظار داشت، از روش سابلیمیشن استفاده می کنیم. در این روش به کمک دستگاه، کاغذ و گرمای زیاد، طرح مورد نظر روی پارچه چاپ می شود.

این پروسه  به چاپ تصعیدی هم معروف است و طرح از روی کاغذ توسط حرارت بالا تصعید شده و به پارچه انتقال پیدا می کند. در چاپ سابلیمیشن می توان بهترین نتیجه را روی پارچه های پلی استر دید. اما برای اجسام مخصوص دیگری هم این روش کارساز است. به عنوان مثال چاپ عکس رو لیوان هم از طریق روش سابلیمیشن انجام می شود. در این روش شما لیوان مورد نظر که معمولا ماگ بزرگ هست را انتخاب کرده و توسط دستگاه طرح یا عکس دلخواه خود را روی آن چاپ میکنید.

سفارش چاپ عکس روی تیشرت معمولا با چه هدفی انجام می شود؟

حال که درباره روش چاپ عکس یا طرح روی تیشرت دانستیم، ممکن است از خود بپرسیم که برای چه اهدافی می توان یک طرح را روی تیشرت چاپ کرد. اولین هدف هدیه دادن به خودمان و دوستانمان میباشد . شما می توانید طرح مورد علاقه مخاطب خود را روی تیشرت چاپ کنید و در مناسبت های مختلف مانند ولنتاین، روز مادر، روز پدر و عید نوروز به وی هدیه دهید.

این کار می تواند ایده خوبی برای هدیه دادن باشد. زیرا شما دقیقا چیزی که طرف مقابل به آن علاقه دارد را به وی می دهید. دومین هدف که بسیار مورد توجه قرار می گیرد تبلیغات است. شما می توانید لوگوی کسب و کار یا شعار تبلیغاتی خود را روی یک تیشرت چاپ کنید و آن را در مواقع مختلف به مشتریان برای تبلیغ برند خود بدهید. هم چنین می توانید تیشرت با طرح دلخواه خود را بپوشید یا اینکه تیشرت چاپی ست با همسر یا فرزندان خود داشته باشید.

چگونه سفارش چاپ عکس روی تیشرت را انجام دهیم؟

حال به قسمت سفارش چاپ طرح یا عکس دلخواه روی تیشرت می رسیم که باید دید چطور بهتر است آن را انجام دهیم. این امکان وجود دارد که شما به صورت حضوری به مکان هایی که این روش از چاپ را انجام می دهند مراجعه کنید و سفارش خود را از آنجا تحویل بگیرید. این روش خوب است اما ما قصد داریم یک راه عالی را معرفی کنیم. شما می توانید به سایت عکسچاپ مراجعه کرده و تیشرت دلخواه خود را از انواع تیشرتها و سایزبندیها انتخاب کرده و عکس دلخواه خود را روی آن چاپ کنید.

این سایت علاوه بر طرح دلخواه یک قسمت فروشگاه برای طرح های آماده دارد که می توان به آن طرح دلخواه خود را نیز اضافه کنید، هم می توان به بخش چاپ سفارشی رفت و با آپلود طرح یا عکس دلخواه تیشرت مورد علاقه خود را از عکسچاپ خریداری کرد. تمامی طرح ها در این سایت از طریق چاپ سابلیمیشن بر روی تیشرت ها انجام می شود و می توانید برای تمامی مناسبت های مختلف به عنوان مثال روز پدر خرید تی شرت سفید شیک مردانه را از این سایت انجام دهید و هدیه عالی را ارائه دهید.

قیمت چاپ عکس روی تیشرت چقدر است؟

یکی از مهم ترین مواردی که هنگام سفارش چاپ عکس روی تیشرت باید به آن توجه کنیم  قیمت است. ممکن است شما قیمت های مختلفی را شنیده و یا دیده باشید. با این حال ما در اینجا پیشنهاد می کنیم تا دوباره به سایت عکسچاپ مراجعه کنید و قیمت چاپ روی تی شرت را با توجه به کیفیت و خدمات متنوع آن مقایسه کنید. مبالغ ارائه شده در این سایت معمولا مقرون به صرفه تر از رقبای دیگرمیباشدو شما می توانید یک تیشرت با کیفیت بالای چاپ و جنس پارچه را از این سایت برای خود یا عزیزانتان خریداری کنید.

چاپ عکس روی تیشرت، آیا ارزش دارد یا خیر؟

این سوالی است که ممکن است در آخر ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد که آیا ارزش دارد عکس یا طرح دلخواه را روی تیشرت چاپ کنم؟ در اینجا باید گفت که از طریق سفارش از سایت عکسچاپ این کار بسیار ارزشمند است. زیرا تیشرت مورد علاقه شما با قیمت مناسب، روش خریدی آسان، گارانتی بعد از خرید و ارسال رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.