تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 می 2021 - 8:41
کد خبر : 36645

«سلام رفقا» محبوب‌‌ترین جمله آغازین ولاگرهای یوتیوب

«سلام رفقا» محبوب‌‌ترین جمله آغازین ولاگرهای یوتیوب

«سلام رفقا» محبوب‌‌ترین جمله آغازین ولاگرهای یوتیوب یوتیوب با بررسی آمار و ارقام به این نتیجه رسیده است که محبوب‌ترین جمله آغازین ولاگرها، «سلام رفقا» بوده است. این یافته‌ها هرچند برای کسانی که مرتب د..

«سلام رفقا» محبوب‌‌ترین جمله آغازین ولاگرهای یوتیوب

یوتیوب با بررسی آمار و ارقام به این نتیجه رسیده است که محبوب‌ترین جمله آغازین ولاگرها، «سلام رفقا» بوده است. این یافته‌ها هرچند برای کسانی که مرتب در حال تماشای یوتیوب هستند چیز عجیبی نباشد، اما می‌تواند اطلاعات خوبی درباره چگونگی تغییر محبوبیت جملات آغازین ولاگرها در طول زمان و اینکه چگونه ژانر ویدیوها می‌تواند جملات آغازین آن‌ها را تحت‌تاثیر قرار دهد در اختیار ما قرار دهد.

مطالب مرتبط:

  • گوگل برای مقابله با اقدام رکو، یوتیوب تی وی را به برنامه یوتیوب اضافه کرد

  • قابلیت ترجمه خودکار ویدیوها به یوتیوب اضافه شد

یوتیوب برای رسیدن به این نتایج، دست به آنالیز بیش از یک میلیون ویدیو زده و زیرنویس‌های خودکار و زیرنویس‌های ایجادشده توسط تولیدکنندگان محتوای این ویدیوها را مورد بررسی قرار داده است. یوتیوب ویدیوها را از کانال‌هایی انتخاب کرده که بیش از ۲۰ هزار مشترک داشته‌اند و خود ویدیوها هم بیش از ۲۰ هزار بار دیده شده‌اند. بنابراین، با توجه به این ملاحظاتی که یوتیوب در انتخاب ویدیوها به خرج داده می‌توان با اطمینان گفت که نتایج به‌دست‌آمده از اعتبار قابل‌قبولی برخوردار هستند.

یوتیوب ولاگر

یوتیوب همچنین به بررسی این موضوع پرداخته که خالقان محتوا در ژانرهای مختلف، چگونه و با چه جملاتی ویدیوهای خود را آغاز کرده‌اند. برای مثال، اکثر ویدیوهای ورزشی با جمله «چه خبر؟» شروع شده‌اند، در حالیکه ویدیوهای سفر در ۹ درصد مواقع با عبارت «صبح به خیر» آغاز شده‌اند. ولاگرهای فناوری، ویدیوهای خود را عمدتاً با عبارت « خانم‌ها و آقایان» شروع شده‌اند. عبارت «سلام رفقا» نیز در رتبه دوم پرکاربردترین جمله آغازین این ولاگرها قرار داشته است.

یوتیوب ولاگر

یوتیوب همچنین نگاهی به جملات آغازین ولاگرهای بین‌المللی از کشورهای برزیل، فرانسه، آلمان و مکزیک انداخته و به این نتیجه رسیده است که این ولاگرها نیز در اکثر مواقع از معادل عبارت «سلام رفقا» استفاده کرده‌اند.

یوتیوب ولاگر

منبع: The Verge

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.