تاریخ انتشار : شنبه 9 ژانویه 2021 - 19:00
کد خبر : 3084

سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ معرفی می‌شود

سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ معرفی می‌شود

سنسور دوربین ۲۰۰ مگا..

سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ معرفی می‌شود

یکی از افراد مشهور اینترنت تحت نام مستعار آیس یونیورس که غالباً اطلاعات انحصاری در مورد محصولات جدید در صنعت موبایل را به اشتراک می‌گذارد، از انتشار قریب‌الوقوع سنسور دوربین جدید ISOCELL سامسونگ با رزولوشن بسیار بالای ۲۰۰ مگاپیکسلی خبر داد.

گوشی های هوشمند با دوربین های ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ به‌زودی ارائه می‌شوند

طبق اطلاعات فاش شده، امسال سامسونگ هم‌زمان چندین حسگر دوربین نوآورانه را برای گوشی های هوشمند منتشر خواهد کرد و خیلی زود اولین تلفن های هوشمندی در بازار ظاهر می‌شوند که به سنسور های دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهند شد.

با توجه به اینکه سنسور های دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی که سال گذشته محبوبیت بیشتری پیدا کردند توسط بسیاری از افراد ۱۰۰ مگاپیکسلی معرفی می‌شوند، می‌توانیم تصور کنیم که وضوح واقعی سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ در واقع ۲۱۶ مگاپیکسل باشد.

آیس یونیورس بارها ثابت کرده است که با شرکت‌های مختلفی در ارتباط است و نه تنها در مورد طراحی گوشی های هوشمند آینده بلکه در مورد سنسور های دوربین جدید از جمله سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ذکرشده و سایر تجهیزات اطلاعاتی را فاش کرده است.

سامسونگ در حال آماده‌سازی دوربین ۶۰۰ مگاپیکسلی برای گوشی های هوشمند است

یک افشاگر بسیار معتبر با نام مستعار آیس یونیورس در آوریل سال جاری اعلام کرد که سامسونگ در آینده سنسور هایی با وضوح ۶۰۰ مگاپیکسل منتشر خواهد کرد که از توانایی‌های چشم انسان پیشی خواهد گرفت. اکنون، این فرد تأیید کرده است که چنین سنسوری در حال حاضر در دست ساخت است.

این فرد مطلع بارها تأیید کرده است که با بخش توسعه شرکت کره جنوبی در ارتباط است. او اولین کسی بود که تصاویر فاش شده گلکسی S20 و بسیاری از اطلاعات قابل اعتماد دیگر را منتشر کرد. بنابراین، سخنان او قطعاً ارزش توجه کردن را دارد.

Samsung 200MP Camera Sensor

سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ ۱۲ درصد از قسمت بدنه پشتی را اشغال خواهد کرد

اگر سامسونگ فناوری ساخت تصویر بالا را به‌طور اساسی تغییر ندهد، این تصویر نشان می‌دهد که یک دوربین ۶۰۰ مگاپیکسلی می‌تواند در یک گوشی هوشمند استفاده شود. در این حالت، دوربین به‌تنهایی ۱۲ درصد از قسمت بدنه پشتی را اشغال می‌کند و بخش دوربین ۲۲ میلی‌متر بالاتر از پنل پشتی گوشی هوشمند بیرون می‌زند. البته، این موضوع بسیار ناخوشایند است بنابراین بسیار جالب خواهد بود که ببینیم سامسونگ چطور چنین رزولوشن بالایی را در سنسور ISOCELL نسل بعدی قرار می‌دهد.

بعید به نظر می‌رسد سال آینده گوشی های هوشمند با چنین دوربین هایی وارد بازار شوند. بعد از سنسور تصویر ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ، افراد مطلع انتظار یک سنسور ۱۹۲ مگاپیکسلی را دارند.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.