تاریخ انتشار : دوشنبه 18 ژانویه 2021 - 12:00
کد خبر : 13118

سونی تاریخ انتشار بازی‌های انحصاری پلی استیشن 5 را از تریلر CES 2021 حذف کرد

سونی تاریخ انتشار بازی‌های انحصاری پلی استیشن 5 را از تریلر CES 2021 حذف کرد

سونی برگ برنده‌های زیادی را در رویداد معرفی پلی استیشن 5 به کاربران نمایش داد که ما تاریخ انتشار بسیاری را متوجه نشدیم. در حقیقت بعدتر در مراسم CES 2021 سونی تنها با مشخص کردن اکثر تاریخ‌های انتشار عن..

سونی برگ برنده‌های زیادی را در رویداد معرفی پلی استیشن 5 به کاربران نمایش داد که ما تاریخ انتشار بسیاری را متوجه نشدیم. در حقیقت بعدتر در مراسم CES 2021 سونی تنها با مشخص کردن اکثر تاریخ‌های انتشار عناوین مهم خود، باری دیگر تبدیل به خبر اول رسانه‌ها شد. حال پس از مدتی،‌ ویدیو مجدد مراسم شامل این تاریخ‌ها نمی‌شود و گمانه‌زنی‌های زیادی را به راه انداخته است.

در این بین با انتشار تریلر همه‌جانبه رسمی شرکت سونی، نشان داده شد که بازی Pragmata برای عرضه در سال 2023، پروژه عجیب اسکوئر انیکس با نام Project Athia برای ژانویه سال 2022، بازی Stray اکتبر 2021، بازی Kena: Bridge of Spritis برای مارس 2021، بازی Solar Ash برای ژوئن 2021، Little Devil Inside برای ژولای 2021 و بازی Ghostwire Tokyo برای اکتبر 2021 برنامه‌ریزی شده‌اند. از آن سو بازی‌های Ratchet and Clank: Rift Apart و Horizon Forbidden West را داریم تنها تحت سال 2021 فهرست شده‌اند.

به هر حال گویا این اطلاعات پیش از موعد منتشر شده‌اند و سونی حال آن‌ها را از تریلر مذکور حذف کرده است و شما با مراجعه به صفحه مربوطه، دیگر به تاریخ‌های انتشار دسترسی نخواهید داشت.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که ما نباید این تاریخ‌های انتشار را می‌دیده‌ایم. به هر صورت اکنون می‌توان برنامه‌ریزی دقیق‌تری را انجام داد و متوجه بود که حداقل در چه تاریخی می‌توان عناوین جدید کنسول پلی استیشن 5 را تجربه کرد. بهتر است که کاربران این موضوع را با دیده شک بنگرند و توجه داشته باشند که شاید برخی از تاریخ‌ها حتی نزدیک به زمان اصلی انتشار هم نباشد.

منبع:‌ VG247

نوشته سونی تاریخ انتشار بازی‌های انحصاری پلی استیشن 5 را از تریلر CES 2021 حذف کرد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.