تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اکتبر 2021 - 13:48
کد خبر : 46059

شماتیک افشاشده گلکسی S22 طراحی این گوشی‌ را نشان می‌دهد

شماتیک افشاشده گلکسی S22 طراحی این گوشی‌ را نشان می‌دهد

شماتیک افشاشده گلکسی S22 طراحی این گوشی‌ را نشان می‌دهد در چند هفته‌ی گذشته تصاویر و اطلاعات زیادی از گوشی‌های سری گلکسی S22 افشا شده و حالا نیز شماتیک این سری از پرچمداران سامسونگ به بیرون درز پیدا ک..

شماتیک افشاشده گلکسی S22 طراحی این گوشی‌ را نشان می‌دهد

در چند هفته‌ی گذشته تصاویر و اطلاعات زیادی از گوشی‌های سری گلکسی S22 افشا شده و حالا نیز شماتیک این سری از پرچمداران سامسونگ به بیرون درز پیدا کرده که طراحی آن‌ها را نشان می‌دهد. قرار است که سامسونگ سری گلکسی S22 را در سال آینده و در سه نسخه‌ی‌ پایه، الترا و پرو (به‌جای پلاس) به بازار عرضه کند.

این شمایتک که توسط Tron (افشاگر مشهور) در توییتر منتشر شده، ابعاد دقیق هر سه نسخه‌ی گلکسی S22 را مشخص کرده است. به‌نظر می‌رسد که گلکسی S22 الترا از طراحی مشابه با سری گلکسی نوت بهره خواهد برد. این نکته به‌ویژه در طراحی متفاوت دوربین‌های پشتی این گوشی نسبت به نسخه‌ی پایه و پرو قابل مشاهده است.

شماتیک گلکسی S22

علاوه بر این، در قسمت پایین سمت چپ گلکسی S22 الترا شیار قلم S Pen قرار داشته و از آن‌جایی که سامسونگ امسال هیچ محصولی از خانواده‌ی گلکسی نوت را به بازار عرضه نکرد، انتظار می‌رود که گلکسی S22 جای خالی این گوشی‌ها را در بین طرفداران پر کند. توجه داشته باشید که این اطلاعات در حد گمانه‌زنی بوده و سامسونگ هنوز هیچ‌ یک از آن‌ها را تایید نکرده است.

نظر شما در مورد طراحی سری گلکسی S22 چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ این گوشی‌ها را با چه قیمتی به فروش خواهد رساند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.