تاریخ انتشار : دوشنبه 10 می 2021 - 13:52
کد خبر : 36367

شیائومی به زودی از ایرفون جدید خود رونمایی خواهد کرد

شیائومی به زودی از ایرفون جدید خود رونمایی خواهد کرد

شیائومی به زودی از ایرفون جدید خود رونمایی خواهد کرد شرکت شیائومی در شهریورماه (اکتبر) گذشته ایرفون می ایر ۲ پرو را به بازار عرضه کرد و حالا به‌نظر می‌رسد که جانشین این محصول نیز به‌زودی روانه‌ی بازار..

شیائومی به زودی از ایرفون جدید خود رونمایی خواهد کرد

شرکت شیائومی در شهریورماه (اکتبر) گذشته ایرفون می ایر ۲ پرو را به بازار عرضه کرد و حالا به‌نظر می‌رسد که جانشین این محصول نیز به‌زودی روانه‌ی بازار خواهد شد. شیائومی در صفحه‌ی ویبوی خود، تیزری را منتشر کرده است که محفظه‌ی شارژ جدیدی را با لوگوی این شرکت نشان می‌دهد. این تیزر همچنین به معرفی این محصول در تاریخ ۲۳ اردیبهشت (۱۳ می) اشاره کرده است. در همین حال، تصویری از خود ایرفون نیز به بیرون درز پیدا کرده است.

مطالب مرتبط:

  • لیست قیمت گوشی های شیائومی – ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

  • بررسی ویدیویی شیائومی می ۱۱ لایت

  • تماشا کنید: جعبه گشایی رسمی شیائومی می ۱۱ لایت

ایرفون جدید شیائومی

شیائومی اعلام کرده است که این محصول از فناوری حذف نویز استفاده خواهد کرد. با این وجود، هنوز مشخص نیست که ایرفون‌های جدید شیائومی از قابلیت حذف نویز اکتیو بهره ببرند. انتظار می‌رود که این محصول نسبت به ایرفون‌های قبلی شیائومی پیشرفت‌های بیشتری داشته باشد.

در طراحی محفظه‌ی شارژ این ایرفون از لوگوی جدید شرکت شیائومی الهام گرفته شده است. تمامی لبه‌ها از محفظه‌ی شارژ جدید حذف شده و انتظار می‌رود که قابلیت‌های شارژ و باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی می ایر ۲ پرو نیز به آن اضافه شود.

منبع: GSMArena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.