تاریخ انتشار : جمعه 15 اکتبر 2021 - 6:32
کد خبر : 45853

شیائومی پوکو M4 در FCC مشاهده شد

شیائومی پوکو M4 در FCC مشاهده شد

شیائومی پوکو M4 در FCC مشاهده شد اخیراً نسخه‌ی جدیدی از گوشی‌های سری پوکو در لیست FCC مشاهده شده و براساس شواهد این گوشی همان پوکو M4 خواهد بود. البته لیست FCC همانند همیشه اطلاعات زیادی از این گوشی ر..

شیائومی پوکو M4 در FCC مشاهده شد

اخیراً نسخه‌ی جدیدی از گوشی‌های سری پوکو در لیست FCC مشاهده شده و براساس شواهد این گوشی همان پوکو M4 خواهد بود. البته لیست FCC همانند همیشه اطلاعات زیادی از این گوشی را در اختیار ما قرار نداده و تنها به برخی از مشخصات آن اشاره داشته است.

براساس این لیست، پوکو M4 در دو نسخه با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی 64/4 گیگابایتی و 128/8 گیگابایتی عرضه شده و از اتصالات 5G و NFC نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین قرار است که این گوشی از جدیدترین رابط کاربری شیائومی یعنی MIUI 12.5 استفاده کند.

به جز این موارد، جزئیات بیشتری از گوشی پوکو M4 در لیست FCC منتشر نشده و در حال حاضر تنها باید منتظر ماند و دید که شیائومی این محصول را با چه قیمتی روانه‌ی بازار خواهد کرد. گفته می‌شود که این گوشی در آبان‌ماه سال جاری (نوامبر) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد گوشی شیائومی پوکو M4 چیست؟ به‌نظر شما شیائومی این گوشی را با چه قیمتی به فروش خواهد رساند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.