تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 دسامبر 2021 - 15:39
کد خبر : 502279

شیائومی 12 پرو مشکل اصلی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 را نشان می دهد

شیائومی 12 پرو مشکل اصلی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 را نشان می دهد

شیائومی 12 پرو مشکل اصلی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 را نشان می دهد شیائومی پس از حضور موفق در بازار گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی به سرعت وارد بازار گوشی‌های رده‌بالا شد. این شرکت دو روز پیش سرانجام گوشی‌..

شیائومی 12 پرو مشکل اصلی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 را نشان می دهد

شیائومی پس از حضور موفق در بازار گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی به سرعت وارد بازار گوشی‌های رده‌بالا شد. این شرکت دو روز پیش سرانجام گوشی‌های سری شیائومی 12، که به تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز شده‌اند، را به بازار عرضه کرد. اما جدیدترین تراشه‌ی پرچمدار کوالکام نیز کماکان از مشکل تراشه‌های قبلی این شرکت رنج می‌برد.

شیائومی 12 پرو

پردازنده‌های پرچمدار قبلی کوالکام به تولید گرمای بیش از حد شهرت داشتند و بسیاری از کاربران این تراشه‌ها را به اجاق گاز تشبیه کرده بودند. با این وجود، کوالکام به این مشکل توجهی نکرده و وظیفه‌ی رفع آن را بر عهده‌ی شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند قرار داده است. هر چند که گوشی شیائومی 12 پرو با استفاده از سیستم‌ خنک‌سازی پیشرفته‌ی خود تا حد قابل قبولی گرمای تولیدشده‌ توسط پردازنده‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1 خود را به بیرون انتقال می‌دهد اما باز هم در کنترل میزان دمای آن به مشکل برخورده است.

شیائومی 12 پرو

آزمایش‌های انجام‌شده روی پردازنده‌ی این گوشی نشان می‌دهند که فرکانس آن پس از گذشت مدتی کوتاه با افت 40 درصدی روبه‌رو می‌شود. در واقع شیائومی 12 پرو از این نظر در مقایسه با گوشی شیائومی می 11 عملکرد ضعیف‌تری داشته است. هر چند که میزان گرمای تولیدشده در این گوشی به حدی نیست که کارکردن با آن را غیرممکن کند اما به هر صورت از حد استاندارد بالاتر است. بسیاری از منابع معتبر اعلام کرده‌اند که این گوشی برخی از بازی‌های سنگین را در ابتدا به‌صورت 60 فریم اجرا می‌کند اما این نرخ پس از گذشت 15 تا 30 دقیقه به 51 تا 53 فریم رسیده و دمای گوشی نیز به 43 تا 44 درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می‌کند.

  • شیائومی 12 پرو
  • شیائومی 12 پرو

نظر شما در مورد گوشی شیائومی 12 پرو چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی به فروش مناسبی دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

👍🏻 👎🏻منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.