تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 مارس 2022 - 8:54
کد خبر : 502968

طراحی بسیار جالب گوگل پیکسل ۷ پرو فاش شد [تماشا کنید]

طراحی بسیار جالب گوگل پیکسل ۷ پرو فاش شد [تماشا کنید]

طراحی بسیار جالب گوگل پیکسل ۷ پرو فاش شد [تماشا کنید] گوگل اخیرا از گوشی‌های سری پیکسل ۶ رونمایی کرد و حالا قصد دارد نسل بعدی آن یعنی سری پیکسل ۷ را معرفی کند. وب‌سایت Let’sGo Digital امروز رندرها و و..

طراحی بسیار جالب گوگل پیکسل ۷ پرو فاش شد [تماشا کنید]

گوگل اخیرا از گوشی‌های سری پیکسل ۶ رونمایی کرد و حالا قصد دارد نسل بعدی آن یعنی سری پیکسل ۷ را معرفی کند. وب‌سایت Let’sGo Digital امروز رندرها و ویدیویی از پیکسل ۷ پرو منتشر کرده است که دید بسیار خوبی از این گوشی در اختیار ما قرار می‌دهد.

مطالب مرتبط:

  • رندرهای پیکسل ۷ پرو گوگل برای اولین بار منتشر شد
  • مشخصات کلیدی ساعت هوشمند گوگل پیکسل و گوشی پیکسل 6a لو رفت

این رندرها نشان می‌دهند که گوگل احتمالا تغییراتی در نوار دوربین پشت این گوشی ایجاد خواهد کرد بطوریکه برجستگی این نوار به‌کلی حذف شده و بین آن و قاب پشت گوشی حالت یکپارچه‌ای به وجود خواهد آمد. در ضمن، یکی از دوبین‌های پشت پیکسل ۷ پرو نیز به‌صورت جداگانه از دو دوربین دیگر قرار دارد.

پیکسل ۷ پرو

طبق شایعات، پیکسل ۷ پرو مجهز به یک نمایشگر انحنادار ۶.۷ یا ۶.۸ اینچی OLED با رزولوشن QHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. از طرفی، کار پردازش این گوشی را به احتمال زیاد نسل دوم تراشه تنسور گوگل برعهده خواهد داشت که این تراشه ممکن است قابلیت‌های منحصربه‌فردی نسبت به پردازنده‌های کوالکام داشته باشد.

دانلود 1080pدانلود 720p

در ضمن گوگل ممکن است همانند پیکسل ۶ پرو همچنان از یک حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر در پیکسل ۷ پرو استفاده بکند، اما برای پایین نگه داشتن هزینه ساخت این گوشی بخواهد از یک حسگر ارزان‌تر روی آن استفاده کند.

پیکسل ۷ پرو

گوگل سری پیکسل ۶ خود را در ماه اکتبر ۲۰۲۱ معرفی و عرضه کرد و بنابراین امسال نیز ممکن است سری پیکسل ۷ خود در حوالی ماه اکتبر معرفی کند. البته سری پیکسل ۶ متاسفانه با باگ‌های متعددی روبه‌رو بود که امیدواریم گوگل در سری پیکسل ۷ این مشکلات را رفع کند.

هنوز چند ماه تا معرفی سری پیکسل ۷ باقی مانده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در روزها و هفته‌های آینده چه اطلاعات دیگری درباره این سری به بیرون درز پیدا می‌کند.

منبع: PhoneAr

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.