تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 ژانویه 2021 - 8:00
کد خبر : 16790

ظاهراً بخش چند نفره بازی Resident Evil Village فاش شده است

ظاهراً بخش چند نفره بازی Resident Evil Village فاش شده است

پیش‌تر در سال گذشته بازی Resident Evil Village به صورت رسمی معرفی شد. حال در ساعت‌های آینده ما شاهد برگزاری مراسم نمایش این بازی و البته رونمایی‌های بیشتری خواهیم بود. احتمال مشخص شدن تاریخ عرضه در ای..

پیش‌تر در سال گذشته بازی Resident Evil Village به صورت رسمی معرفی شد. حال در ساعت‌های آینده ما شاهد برگزاری مراسم نمایش این بازی و البته رونمایی‌های بیشتری خواهیم بود. احتمال مشخص شدن تاریخ عرضه در این مراسم بسیار قوی ارزیابی می‌شود با این حال نمی‌توان اخبار جدید را نادیده گرفت. به نظر می‌رسد که پیش از رویداد پیش‌رو، حالت چند نفره تایید شده است.

براساس ادعاهای وب‌سایت Wccftech، صفحه StemDB بازی مذکور به تازگی به‌روز شده است و این بار می‌توان برچسب حالت چند نفره را نیز مشاهده کرد. تاکنون هیچ کدام از منابع رسمی در مورد وجود حالت چند نفره این نسخه سخن نگفته‌اند و تمام گزارش‌ها غیررسمی بوده‌اند. برای مثال موارد فاش شده اخیر نشان می‌دادند که برخی از جزئيات مورد نیاز برای بخش چند نفره جهت جای‌گیری در عناوین پیش روی سری، در نظر گرفته شده‌اند.

شرکت کپکام نیز مدتی پیش نام‌نویسی برای یک بتای محدود را آغاز کرد که کاربران در دقایق ابتدایی شروع آن، گمانه‌زنی‌های زیادی را در مورد ماهیت آن انجام داده‌اند. با این حال فعلاً مشخص نیست که آیا این بتا ارتباطی با Resident Evil Village دارد یا خیر. یک تئوری محبوب اشاره می‌کند که شاید شاهد عرضه بخش چند نفره جداگانه و یا حتی Free to Play باشیم و بخش داستانی در مسیر متفاوتی گام بردارد.

بازی یاد شده در حال حاضر برای عرضه روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X و S و رایانه‌های شخصی در نظر گرفته شده است. کپکام با وجود عدم تایید وجود نسخه‌های نسل هشتمی، به احتمال انتشار آن‌ها اشاره کرده است. رویداد Resident Evil در تاریخ 21 ژانویه 2021 میلادی یا به عبارتی 2 بهمن‌ماه، امروز رقم خواهد خورد.

منبع: Gaming Bolt

نوشته ظاهراً بخش چند نفره بازی Resident Evil Village فاش شده است اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.