تاریخ انتشار : یکشنبه 9 می 2021 - 6:32
کد خبر : 35828

عملکرد دوربین‌های سونی اکسپریا ۱ مارک III را در عمل ببینید

عملکرد دوربین‌های سونی اکسپریا ۱ مارک III را در عمل ببینید

عملکرد دوربین‌های سونی اکسپریا ۱ مارک III را در عمل ببینید همه ما سونی را به تاخیر در عرضه گوشی‌هایش می‌شناسیم. این موضوع در مورد هندست‌های جدید این شرکت یعنی اکسپریا ۱ مارک III و اکسپریا ۵ مارک III ه..

عملکرد دوربین‌های سونی اکسپریا ۱ مارک III را در عمل ببینید

همه ما سونی را به تاخیر در عرضه گوشی‌هایش می‌شناسیم. این موضوع در مورد هندست‌های جدید این شرکت یعنی اکسپریا ۱ مارک III و اکسپریا ۵ مارک III هم صادق است. این دو گوشی در ماه آوریل امسال معرفی شدند و احتمالاً تا اواسط ماه ژوئن در ژاپن عرضه نخواهند شد.

مطالب مرتبط:

  • سونی اکسپریا ۱ III و اکسپریا ۵ III رسما معرفی شدند

  • قیمت سونی اکسپریا ۱ III و اکسپریا ۵ III مشخص شد

البته سونی برای پر کردن این خلا، تلاش کرده تا توجه مشتریان خود را با انتشار ویدیوهای تبلیغاتی و گفتگو با مهندسان دوربین گوشی‌های جدیدش همچنان جلب کند. این ویدیوها و گفتگوها می‌توانند در نوع خود جالب‌توجه باشند، اما مشاهده عملکرد واقعی دوربین‌ گوشی‌های اکسپریا ۱ مارک III و اکسپریا ۵ مارک III می‌تواند تجربه کاملاً متفاوتی باشد.

به‌تازگی یک از کاربران مشهور ویبو به نام ZACKBUKS ادعا کرده که تصاویری با گوشی اکسپریا ۱ مارک III گرفته است که در زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

سونی اکسپریا ۱ مارک III
سونی اکسپریا ۱ مارک III
سونی اکسپریا ۱ مارک III

تصاویر منتشرشده فاقد هرگونه جزئیاتی مهمی هستند. همچنین به نظر می‌رسد که فایل اگزیف (EXIF) عکس‌ها پاک شده است. با این‌حال، ما حداقل سه عکس متوالی از یک صحنه واحد داریم که ظاهراً با سه زوم اپتیکی متفاوت گرفته شده‌اند. این سه تصویر ظاهراً با دوربین اصلی اکسپریا ۱ مارک III که یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با سایز ۱/۱.۷ اینچ، فاصله کانونی f/1.7 و اندازه پیکسلی ۱.۸ میکرومتر است گرفته شده‌اند. این دوربین دارای قابلیت‌ پیکسل دوگانه PDAF و لرزشگیر OIS است.

همچنین به نظر می‌رسد عکس‌هایی نیز توسط دوربین تله‌فوتو گوشی با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و سایز ۱/۲.۹ اینچی گرفته شده‌اند. این دوربین نیز دارای قابلیت‌های پیکسل دوگانه PDAF و لرزشگیر OIS است و از دو فاصله کانونی متغیر f/2.3 و f/2.8 بهره می‌برد.

سونی اکسپریا ۱ مارک III
سونی اکسپریا ۱ مارک III
سونی اکسپریا ۱ مارک III
سونی اکسپریا ۱ مارک III
سونی اکسپریا ۱ مارک III

متاسفانه هیچ تصویری از دوربین التراواید هندست در بین تصاویر مشاهده نمی‌شود. این دوربین یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با سایز ۱/۲.۶ اینچی و فاصله کانونی f/2.2 است و از قابلیت پیکسل دوگانه PDAF استفاده می‌کند.

البته در بین تصاویر، عکس‌های دیگری را نیز می‌بینیم که دقیقاً مشخص نیست با کدام دوربین گوشی گرفته شده‌اند. ضمن اینکه اکثر تصاویر در محیط‌های با نور کم ثبت شده‌اند و به همین‌خاطر ما با اطمینان نمی‌توانیم درباره کیفیت و عملکرد دوربین‌های اکسپریا ۱ مارک III اظهارنظر کنیم. البته به نظر می‌رسد ZACKBUKS تحت‌تاثیر هماهنگی رنگ‌ها در سطوح مختلف زوم‌ها قرار گرفته است.

درهرحال ما امیدواریم که در آینده نزدیک چیزهای بیشتری درباره عملکرد پرچمداران جدید سونی ببینیم. انتظارات از گوشی‌های سونی بالاست و مشتریان این شرکت بسیار مشتاق هستند که چیزهای زیادی درباره آن‌ها بدانند.

منبع: GSMArena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.