تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آگوست 2021 - 18:10
کد خبر : 43353

فراری FXX K Evo در پیست موجلو مشاهده شد

فراری FXX K Evo در پیست موجلو مشاهده شد

فراری FXX K Evo در پیست موجلو مشاهده شد فراری FXX K Evo خودرویی بسیار کمیاب بوده که پیداکردن آن در خیابان‌ها غیرممکن است. این خودرو تنها برای پیست‌های مسابقه طراحی شده و استفاده از آن در خیابان غیرمجا..

فراری FXX K Evo در پیست موجلو مشاهده شد

فراری FXX K Evo خودرویی بسیار کمیاب بوده که پیداکردن آن در خیابان‌ها غیرممکن است. این خودرو تنها برای پیست‌های مسابقه طراحی شده و استفاده از آن در خیابان غیرمجاز است. با این‌که مشاهده‌ی این خودرو در پیست‌های مسابقه نیز تقریباً غیرممکن است اما شخصی در یوتیوب با نام کاربری Matty8727 موفق شده تا به ویدیویی از حرکت این ابرخودرو در پیست موجلو دسترسی پیدا کند.

مطالب مرتبط:

  • تصاویری از خودروی اسپرت جدید فراری منتشر شد

  • بندتو وینیا به عنوان مدیرعامل شرکت فراری منصوب شد

این ویدیو مربوط به یکی از مسابقات فراری در سال گذشته است. شما می‌توانید این ویدیو را در قسمت پایین مشاهده کنید اما پیشنهاد می‌شود که برای این کار حتماً از بهترین هدست خود استفاده کرده تا صدای بی‌نظیر موتور FXX K Evo را با وضوح کامل بشنوید. این خودرو ابتدا در سال ۲۰۱۷ به عنوان نسخه‌ای محدود و با سیستم ایروداینامیک بهتر نسبت به نسخه‌ی پایه‌ی FXX K معرفی شده بود. با این حال، فراری هنوز تعداد واحدهای ساخته‌شده از این خودرو را اعلام نکرده است. خودرویی که در این ویدیو به نمایش درآمده با شماره‌ی ۵۹ مشخص شده و گفته می‌شود که پیتر کریستنسن دانمارکی وظیفه‌ی راندن آن را بر عهده داشته است.

فراری FXX K Evo

این خودرو با پیشرفت‌های ایروداینامیک خود، ۲۳ درصد نیروی رو به پایین بیشتری نسبت به نسخه‌ی استاندارد FXX K داشته و با رسیدن به حداکثر سرعت ۱۲۴ مایل بر ساعت (۲۰۰ کیلومتر بر ساعت)، وزن اضافی ۶۴۰ کیلوگرم (۱٫۴۱۱ پوند) را تولید می‌کند. از این رو FXX K Evo نسبت به نسخه‌ی پایه کمی سبک‌تر است. همچنین موتور V12 این خودرو ۸۶۰ اسب بخار توان و ۷۵۰ نیوتون‌متر گشتاور را تولید می‌کند. موتور برقی این خودرو نیز توان ۱۹۰ اسب بخار را به‌وجود آورده و توان کلی خودرو را به عدد باورنکردنی ۱٫۰۵۰ اسب بخار می‌رساند.

نظر شما در مورد خودروی FXX K Evo چیست؟ به‌نظر شما کدام شرکت بهترین خودروهای مسابقه‌ای را تولید می‌کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.