تاریخ انتشار : شنبه 16 ژانویه 2021 - 8:30
کد خبر : 10487

فن های بایونیکس P120 ARGB آرکتیک معرفی شدند

فن های بایونیکس P120 ARGB آرکتیک معرفی شدند

فن های بایونیکس P120..

فن های بایونیکس P120 ARGB آرکتیک معرفی شدند

آرکتیک فن های بایونیکس P120 ARGB را معرفی کرده است و این فن ها دارای یک حلقه RGB در اطراف پره‌های فن و نشان آرکتیک در مرکز تیغه فن هستند. این فن ها از رایج‌ترین قطعات تولیدکنندگان مختلف پشتیبانی می‌کنند و فن بایونیکس P120 ARGB با قیمت ۲۴٫۹۹ دلار و سه بسته دارای ۵۹٫۹۹ دلار است. این فن ها در حال حاضر در آمازون موجود هستند.

فن بایونیکس P120 ARGB فشار استاتیکی بالا، جریان هوای زیاد، جریان بهینه هوا و مقدار زیادی روشنایی RGB را ارائه می‌دهد

فن بایونیکس P120 ARGB دارای یک پوشش پلاستیکی مشکی و یک حلقه ARGB در اطراف پره‌های فن است. حلقه ARGB این امکان را برای شما فراهم می‌کند که مقدار زیادی نور را به‌طور کاملاً قابل تنظیم در اختیار داشته باشید تا به‌راحتی قسمت داخلی یک کیس رایانه شخصی را روشن کنید. هر فن در مجموع دارای دوازده LED RGB است که از اتصال ۵ ولت برای پشتیبانی از انواع تولیدکنندگان مادربرد استفاده می‌کنند.

این فن برای ارائه فشار استاتیک بالا و جریان هوا زیاد بهینه‌سازی شده است و این محصول از محدوده سرعت فن ۴۰۰ دور در دقیقه تا ۲۳۰۰ دور در دقیقه برخوردار است. این فن فشار ساکن ۲٫۱ میلی‌متر H20 و حداکثر جریان هوا ۴۸ CFM را ارائه می‌دهد. این طراحی بهینه تضمین می‌کند که هوای عبوری از بایونیکس P120 متمرکز شده و می‌تواند گرمای سایر اجزای داخلی را به‌سرعت و به‌طور مؤثر از بین ببرد.

Arctic BioniX P120 ARGB Fans

فن بایونیکس P120 ARGB آرکتیک صدای بسیار کمی تولید می‌کند

این فن سطح نویز ۰٫۴۵ سون را در حداکثر سرعت و دقیقاً زیر ۲۸ dBA ایجاد می‌کند. این کاهش صدای فن این محصولات را قادر می‌سازد تا در سرعت‌های پایین تقریباً بدون صدا کار کنند و در بالاترین سرعت نیز مزاحم کاربران نباشند. این فن از یاتاقان مایع دینامیک بهره می‌برد و این یاتاقان باعث می‌شود که عملکرد بایونیکس P120 بی‌صدا باشد و در مجموع، طول عمر طولانی را در این فن ها شاهد خواهیم بود. این یاتاقان برای افزایش کارایی فن، طراحی بدون اصطکاک را ارائه می‌دهد.

فن آرکتیک بایونیکس P120 ARGB در دو گزینه مختلف وجود دارد و این گزینه‌ها یا به‌صورت یک فن و یا به‌صورت سه فن است. در آمازون، فن تکی با قیمت ۲۴٫۹۹ دلار و یک بسته سه‌تایی با قیمت بالا ۵۹٫۹۹ دلار در دسترس است. این گزینه‌های خرید به کاربران این امکان را می‌دهد تا یک فن یا یک بسته سه‌تایی بخرند تا جریان هوا و نور RGB به میزان قابل توجهی فراهم شود.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.