تاریخ انتشار : دوشنبه 18 ژانویه 2021 - 14:00
کد خبر : 13325

قیمت آنر V40 پیش از معرفی رسمی فاش شد

قیمت آنر V40 پیش از معرفی رسمی فاش شد

قیمت آنر V40 پیش از ..

قیمت آنر V40 پیش از معرفی رسمی فاش شد

اکنون پس از جدا شدن آنر از شرکت هوآوی، این سوال مطرح می‌شود که تولیدکننده یاد شده چگونه عمل خواهد کرد؟ گویا پاسخ این پرسش بستگی به معرفی سری V40 آنر دارد که هفته آینده رخ خواهد داد. با این حال معمولاً پیش از معرفی و عرضه یک محصول ما بارها شاهد فاش شدن موارد تازه‌ای هستیم که چشم‌انداز جدیدی را در اختیار کاربران می‌گذارند.

این شرکت چینی مدتی پیش معرفی محصولات جدیدش را به تعویق انداخت و اکنون قرار است که به جای ۲۹ دی (امروز، ۱۸ ژانویه) در تاریخ ۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ (۲۲ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی) شاهد رونمایی رسمی سری V40 آنر باشیم.

این روزهای باقی مانده اکنون از اهمیت بالایی برخوردار هستند و منابع مختلف سعی دارند تا اطلاعات بیشتری را دریافت و فاش کنند. حال به نظر شما یکی از مهم‌ترین مسائلی که هنوز مشخص نشده است چیست؟ یکی از این منابع به تازگی تصویری را منتشر کرده است که صورت حساب خرید یکی از گوشی‌های سری V40 آنر را به نمایش می‌گذارد و می‌توان در این تصویر به وضوح قیمت را تماشا کرد. قیمت مورد نظر مطابق تصویر برابر با ۶۱۷ دلار است.

براساس گزارش‌های پیشین، آنر V40 مبتنی بر یک پردازنده دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس هشت هسته خواهد بود. این پردازنده در حال حاضر قوی‌ترین تراشه موجود در خانواده محصولات مدیاتک به شمار می‌آید. گفته می‌شود که ما در قسمت جلویی شاهد استفاده از یک نمایشگر ۶.۷۲ اینچی OLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه لمس ۳۰۰ هرتز خواهیم بود.

قیمت آنر V40

حدس زده می‌شود که در مجموع شاهد حضور ۵ دوربین باشیم. دو دوربین در جلو و البته سه دوربین در پشت دستگاه کاملاً محتمل هستند. دوربین اصلی پشتی احتمالاً دارای کیفیتی بالغ بر ۵۰ مگاپیکسل باشد و دستگاه از شارژ مستقیم ۶۶ وات و از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی کند.

به تازگی تیزر جدیدی از محصول مورد بحث روی فضای مجازی منتشر شده است. این تیزر آنر V40 را از زوایای گوناگونی مورد ارزیابی قرار می‌دهد. با این حال موضوع مهم‌تر برای کاربران، در حال حاضر تاریخ معرفی رسمی و عدم تاخیر دوباره آن است. همان‌طور که مشخص است، تاریخ قبلی با تاخیری کوتاه مدت مواجه شده است و باری دیگر می‌توان شاهد رویدادن این مورد بود.

در حال حاضر دلیل این تعویق مشخص نشده است اما حداقل ما می‌دانیم که فروش رسمی تنها دو ساعت پس از معرفی آغاز خواهد شد. در تیزر یاد شده مدل قوی‌تری این سری با رنگ بنفش نمایش داده شده است و گویا در معرفی رسمی نیز با همین رنگ روبه‌رو شویم.

فعلاً از این موارد خبر داریم که آنر V40 5G دارای سه دوربین با کیفیت‌های ۵۰، ۸ و ۲ مگایپکسل خواهد بود. همچنین دوربین سلفی نیز احتمالاً دارای لنزی ۲ مگاپیکسلی در کنار لنز اصلی باشد.

آخرین مورد لو رفته به نرخ نمونه لمس نمایشگر این دستگاه اشاره می‌کند و طبق گفته‌های دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) که یک منبع معتبر به شمار می‌آید، ما با قوی‌ترین فناوری این زمینه رو به رو خواهیم شد. در حال حاضر نمایشگر‌های OLED ایسوس ROG فون ۳ و سری بلک شارک ۳ شیائومی با در اختیار داشتن نرخ نمونه لمس ۲۷۰، قوی‌ترین دستگاه‌های بازار از این لحاظ هستند. با این حال به نظر می‌رسد این برتری چندان دوام نیاورد و عرضه V40 آنر تمام معادلات را تغییر دهد.

تولیدکننده‌های چینی دستگاه‌های هوشمند در سال‌های اخیر عملکرد خوبی را در تولید و عرضه محصولات با کیفیت ثبت کرده‌اند؛ با این حال هنوز هم بسیاری از کاربران محصولات کره‌ای و آمریکایی را در اولویت نخست خود جای می‌دهند. به نظر شما اکنون بازار محصولات چینی با چه چالش‌هایی رو‌به‌رو است؟ کمبود ایده یا کاهش کیفیت؟

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.