تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 اکتبر 2022 - 14:06
کد خبر : 505480

قیمت پیج و مهره اسکلت فلزی

قیمت پیج و مهره اسکلت فلزی

پیچ و مهره اسکلت فلزی برای ساخت سازه های بزرگ از جمله اسکلت های فولادی عظیم، مجتمع های پتروشیمی، ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری و سوله های صنعتی کاربرد دارد. این نوع پیچ و مهره مقاومت بالایی دارد و به ساخت سازه های بزرگ سرعت می دهد، همچنین استفاده از پیچ و مهره اسکلت

پیچ و مهره اسکلت فلزی برای ساخت سازه های بزرگ از جمله اسکلت های فولادی عظیم، مجتمع های پتروشیمی، ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری و سوله های صنعتی کاربرد دارد. این نوع پیچ و مهره مقاومت بالایی دارد و به ساخت سازه های بزرگ سرعت می دهد، همچنین استفاده از پیچ و مهره اسکلت فلزی باعث کاهش نیاز به جوشکاری می شود. برای خرید این مدل پیچ و مهره کیفیت، مقاومت و قیمت اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا پیچ و مهره اسکلت فلزی معمولا در تعداد زیاد خریداری می شود و تغییر جزئی در قیمت می تواند هزینه ها را به طرز چشمگیری کاهش دهد، ولی به این معنی نیست که کیفیت را فدای هزینه کنید، در درجه اول مقاومت سازه اهمیت دارد. قیمت پیچ و مهره اسکلت فلزی به عوامل مختلفی بستگی دارد، که در این مقاله به بررسی آن ها می پردازیم.

عوامل موثر بر قیمت پیچ و مهره اسکلت فلزی

قیمت پیچ و مهره اسکلت فلزی به ابعاد، جنس، تکنولوژی به کار رفته برای ساخت آن، برند و نوسانات قیمت در بازار بستگی دارد. در ادامه این موارد را دقیق تر بررسی می کنیم:

تاثیر سایز پیچ و مهره بر قیمت آن

پیچ و مهره اسکلت فلزی در سایزهای مختلف تولید می شود. قطر این مدل پیچ و مهره تعیین کننده سایز آن می باشد. پیچ و مهره اسکلت فلزی استاندارد در قطر 12 تا 36 میلی متر ساخته می شود. برای سازه های فلزی به طور معمول پیچ و مهره 20 و 22 میلی متر مورد استفاده قرار می گیرد. هر چه پیچ و مهره سایز بزرگتری داشته باشد، به دلیل متریال بیشتری که برای ساخت آن استفاده می شود، قیمت بالاتری دارد. البته همان طور که گفتیم تنها سایز تعیین کننده قیمت پیچ و مهره نیست.

قیمت پیچ و مهره و جنس آن

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت پیچ و مهره اسکلت فلزی جنس آن است. بالا بودن مقاومت پیچ و مهره اسکلت فلزی اهمیت بسیار زیادی دارد و تا حدود زیادی به جنس آن بستگی داد. بنابراین در این مورد کیفیت را فدای هزینه نکنید. پیچ و مهره اسکلت فلزی با کیفیت از فولاد نرمه ساخته می شود و مقاومت و کشش بسیار خوبی دارد. میزان کربن استفاده شده در این نوع پیچ کمتر می باشد، به همین دلیل شکنندگی بسیار کم و انعطاف پذیری بالایی دارد.

پایا پیچ

برند پیچ و مهره و تاثیر آن بر قیمت

برندهای مختلفی از پیچ و مهره در بازار موجود می باشد، که علاوه بر تفاوت در کیفیت و مقاومت، قیمت متفاوتی نیز دارند. خرید پیچ و مهره با کیفیت ولی با قیمت مناسب برای بسیاری از صنایع چالش می باشد. پیچ و مهره اسکلت فلزی پایاپیچ از بهترین نمونه های موجود در بازار می باشد، که علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت و مقاومت بسیار بالایی نیز دارد و مورد تایید بسیاری از پیمانکاران است.

قیمت پیچ و مهره و تکنولوژی ساخت آن

برای تولید پیچ و مهره از روش های مختلفی از جمله فرآیند ریخته گری، ماشین کاری، نورد و کله زنی استفاده می شود. کیفیت پیچ و مهره تولید شده توسط این چهار روش و همچنین هزینه تولید آن ها با هم متفاوت است. برای مثال نورد هزینه پایین تری در مقایسه با ماشین کاری دارد، ولی از نظر تولید پیچ و مهره با طول و قطر متفاوت دارای محدودیت هایی می باشد.

نوسانات قیمت پیچ و مهره

یکی از عوامل موثر بر قیمت پیچ و مهره نوسانات قیمت در بازار می باشد. قیمت پیچ و مهره نیز همانند دیگر کالاها روزانه در حال تغییر است، به همین دلیل بهترین راه برای اطلاع از قیمت پیچ و مهره اسکلت فلزی تماس با فروشگاه های عرضه کننده محصول است. به این منظورر می توانید با شماره های موجود در وبسایت پایاپیچ تماس بگیرید و  از قیمت دقیق انواع پیچ و مهره اطلاع پیدا کنید.

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.