تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دسامبر 2022 - 10:43
کد خبر : 505874

قیمت چاپ عکس روی لیوان

قیمت چاپ عکس روی لیوان

قیمت چاپ عکس روی لیوان به عوامل زیادی بستگی دارد. به‌عنوان‌ مثال اگر طرح برای چاپ روی لیوان پیچیده و دارای رنگ‌های زیادی باشد، ممکن است روی هزینه چاپ تأثیر داشته باشد. ازجمله عوامل دیگری که بر قیمت چاپ عکس روی لیوان تأثیر دارند، می توان به روش چاپ اشاره کرد. مسلماً هزینه خرید ماگ

قیمت چاپ عکس روی لیوان به عوامل زیادی بستگی دارد. به‌عنوان‌ مثال اگر طرح برای چاپ روی لیوان پیچیده و دارای رنگ‌های زیادی باشد، ممکن است روی هزینه چاپ تأثیر داشته باشد. ازجمله عوامل دیگری که بر قیمت چاپ عکس روی لیوان تأثیر دارند، می توان به روش چاپ اشاره کرد.

مسلماً هزینه خرید ماگ چاپ سفارشی با استفاده از روش سابلیمیشن با ماگ سفارشی چاپی با استفاده از روش لیتو یا روش اسکرین متفاوت است.

چرا که جوهر استفاده شده در روش سابلیمیشن یک جوهر منحصر به فرد و دارای ماندگاری بالا است؛ بنابراین کیفیت لیوان هایی که با استفاده از روش سابلیمیشن چاپ می شوند بسیار بالا است و ماندگاری طولانی مدتی دارند. در این مقاله با بررسی روش های چاپ عکس روی ماگ چاپ سفارشی و معرفی سایت چاپ روی تیشرت، لیوان، ماگ حرارتی، بشقاب و … در خدمت شما هستیم با ما همراه باشید.

 روش چاپ چه تأثیری روی قیمت چاپ عکس روی لیوان دارد؟

امروزه گستردگی و پیشرفت در صنعت چاپ باعث شده تا روش های زیادی برای چاپ عکس روی لیوان و سایر محصولات چاپی وجود داشته باشد. به‌عنوان‌مثال چاپ نوشته روی ماگ جادویی می تواند به چند روش انجام شود که هر یک از آن ها دارای شرایط و قیمت های متفاوتی هستند.

یکی از روش های بسیار محبوب روش چاپ سابلیمیشن است. این روش جزء بهترین روش های چاپ عکس روی لیوان، تیشرت و سایر محصولات چاپی است که قیمت بسیار مناسبی هم دارد. طرح ها و رنگ های مختلف با توجه به سلیقه مشتری به کمک جوهر مخصوص روی کاغذ های سابلیمیشن چاپ می شوند و با استفاده از روش پرس حرارتی روی لیوان یا هر وسیله دیگری که مشتری سفارش دهد چاپ می شوند.

به دلیل بالا بودن ماندگاری و دوام روش سابلیمیشن با گذشت زمان نیز محصولات چاپی با استفاده از روش های سابلیمیشن قابل استفاده هستند و طرح های آن ها از بین نمی رود. همین امر باعث می‌شود تا ماندگاری بالای آن روی قیمت محصول تأثیر کمتری داشته باشد. البته محصولات چاپی که با استفاده از این روش تولید شده‌اند دارای قیمت های بسیار مناسبی هستند و می توان به‌عنوان یک هدیه با کیفیت و مقرون به صرفه از آن ها استفاده کرد.

برای اطلاع از قیمت چاپ عکس روی لیوان، قیمت چاپ عکس روی تیشرت و نحوه محاسبه هزینه چاپ روی تیشرت می توانید با شماره های مجموعه عکسچاپ مجهزترین مجموعه طراحی چاپ روی تیشرت، لیوان و سایر محصولات چاپی تماس بگیرید.

جنس لیوان چه تأثیری بر قیمت چاپ عکس روی لیوان حرارتی دارد؟

جنس لیوان یکی از فاکتورهایی است که روی قیمت تمام شده چاپ عکس روی لیوان تأثیر دارد. معمولاً برای چاپ عکس روی لیوان، از لیوان سرامیکی استفاده می شود. لیوان های سرامیکی ساده، لیوان های سرامیکی رنگی و لیوان های سرامیکی جادویی نمونه های پر طرفدار و محبوب برای چاپ عکس هستند.

البته در برخی از فروشگاه ها امکان چاپ عکس روی لیوان های شیشه ای و لیوان های سفالی نیز وجود دارد. ولی ماندگاری بالای لیوان های سرامیکی و قابلیت پذیرش چاپ باعث شده تا از این جنس برای چاپ عکس روی لیوان استفاده شود. چرا که هم زیبا هستند، هم دوام و ماندگاری بالایی دارند.

لیوان های سرامیکی در برابر سرما و گرما مقاومت بالایی دارند و به راحتی قابل شستشو هستند. کیفیت سرامیک بدنه این لیوان ها بسیار مناسب است و ارتفاع و اندازه آن ها برای چاپ عکس بسیار مطلوب است.

قیمت چاپ عکس روی لیوان چقدر است؟

در بخش های پیش اشاره کردیم که قیمت چاپ عکس روی لیوان به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. برای اینکه بدانید قیمت چاپ عکس روی لیوان چقدر است، می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه عکسچاپ تماس بگیرید. این مجموعه در زمینه عکس روی لیوان، ماگ حرارتی، تیشرت و بیش از 50 محصول چاپی فعالیت می‌کند.

قیمت لیوان های چاپی در این فروشگاه ازقیمت عمده شروع می‌شود و ممکن است با توجه به پیچیده بودن طراحیها و سفارش چاپ عکس روی لیوان های مختلف مثل لیوان جادویی  قیمت آن بیشتر شود. در این مجموعه با استفاده از بهترین روش چاپ یعنی روش سابلیمیشن انواع طرح ها و نوشته های مورد علاقه مشتریان روی تیشرت، لیوان و سایر محصولات دیگر چاپ می شود. قیمت چاپ عکس روی تیشرت، قیمت چاپ عکس روی لیوان جادویی و سایر محصولات دیگر در وب سایت این مجموعه موجود است. کافی است سری به وب‌سایت عکسچاپ بزنید تا از قیمت های دقیق محصولات باکیفیت چاپی این مجموعه مطلع شوید.

قیمت چاپ عکس روی لیوان

کلام پایانی

قیمت چاپ عکس روی لیوان در فروشگاه عکسچاپ با توجه به جنس لیوان، رنگ لیوان، طرح انتخابی، روش چاپ و … متفاوت است. برای کسب اطلاعات دقیق تر درباره چگونگی محاسبه قیمت چاپ عکس روی لیوان، می توانید با شماره های این مجموعه تماس بگیرید و در صورت تمایل به صورت اینترنتی از طریق بخش سفارش گیری آنلاین محصولات چاپی خود را سفارش و یا با پشتیبانی آنلاین در تماس باشید .

قیمت چاپ عکس روی لیوان

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.