تاریخ انتشار : سه‌شنبه 31 می 2022 - 9:29
کد خبر : 504632

لپ تاپ با قابلیت چرخش 360 درجه!

لپ تاپ با قابلیت چرخش 360 درجه!

اگر نگاهی به سال های گذشته و اولین لپ تاپی که تولید شده و در دسترس مردم قرار گرفته است داشته باشیم و با آخرین مدل های لپ تاپی که در بازار موجود است، مقایسه کنیم، متوجه خواهیم شد تکنولوژی در طول این سال ها تا چه میزان دستخوش پیشرفت و تحول شده است! در

اگر نگاهی به سال های گذشته و اولین لپ تاپی که تولید شده و در دسترس مردم قرار گرفته است داشته باشیم و با آخرین مدل های لپ تاپی که در بازار موجود است، مقایسه کنیم، متوجه خواهیم شد تکنولوژی در طول این سال ها تا چه میزان دستخوش پیشرفت و تحول شده است!

در حال حاضر شما می توانید لپ تاپ های لمسی، لپ تاپ هایی با قابلیت چرخش 360 درجه یا 180 درجه را مشاهده و خریداری کنید و حتی لپ تاپ هایی که از نظر عملکرد پردازشی و سرعت در انجام تسک ها و عملیات شما را شگفت زده خواهند کرد.

این در حالی است که اگر سال ها پیش شخصی در مورد ساخت و طراحی این دسته از لپ تاپ ها با شما صحبت می کرد به احتمال زیاد به این فکر می کردید که پیاده سازی و ساخت لپ تاپی با این ویژگی ها و مشخصات غیر ممکن است. اما امروزه داشتن این ویژگی ها از مشخصات یک لپ تاپ خوب به شمار می آید.

در این مقاله قرار است در مورد قابلیت چرخش 360 درجه در لپ تاپ ها صحبت کنیم، این که داشتن این ویژگی تا چه حد کاربردی است و یکی از برترین لپ تاپ های ایسوس که این قابلیت را دارد، معرفی کنیم و از ویژگی های آن بگوییم. اگر شما قصد خرید لپ تاپ دارید و دوست دارید جدیدترین مدل لپ تاپ با ویژگی های کاربردی را روی میز کارتان قرار دهید، پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

لپ تاپ با قابلیت چرخش 360 درجه!

قابلیت چرخش 360 درجه در لپ تاپ چه کاربردی دارد؟

شاید به این فکر کرده باشید، چرخش 360 صفحه نمایش یک لپ تاپ دقیقا می تواند به چه کاری بیاید! اگر شما گرافیست یا طراح باشید اهمیت چرخش 360 درجه یا نمایشگرهای Flip را درک خواهید کرد. چرا که می توانید به آسانی لپ تاپ خود را به یک تبلت تبدیل کنید و با استفاده از قلمی که دارد، کار طراحی را در ساده ترین حالت ممکن انجام دهید.

برخی از افراد علاقمند هستند که با لپ تاپ خود فیلم ببینند، با قابلیت چرخش 360 درجه شما می توانید لپ تاپ خود را در هر کجا که دوست دارید ثابت قرار دهید و بدون دردسر فیلم تماشا کنید.

همچنین اگر به دنبال یک لپ تاپ شیک برای دفتر کار هستید، این لپ تاپ ها می توانند انتخاب واقعا مناسبی باشند. چرا که اصولا لپ تاپ هایی که قابلیت چرخش 360 درجه دارند، لپ تاپ های ظریف با طراحی خلاقانه و زیبایی هستند که برای شرکت در جلسات و ارائه گزارش ها و آمار ها انتخاب خوبی هستند.

همچنین لپ تاپ های Flip عموما وزن سبکی دارند به گونه ای که شما می توانید به آسانی آن را جابجا کنید و با خودتان به سفر، محل کار یا دانشگاه ببرید. پس اگر جزو افرادی هستید که زیاد جابجا می شوید انتخاب این لپ تاپ های می تواند برای شما هوشمندانه باشد.

اگر بخواهیم کمی بیشتر در مورد طراحی این لپ تاپ صحبت کنیم باید گفت که لولاهای به کار رفته در این دسته از لپ تاپ ها کاملا نرم و روان هستند به گونه ای که شما به سادگی می توانید لپ تاپ را در حالت 180 درجه یا 360 درجه بچرخانید.

از نظر ظاهری نیز اولین مولفه ای که کاربر را به خود جذب می کند. همین باریک بودن و ظرافتی است که در طراحی به کار گرفته شده است. نکته ای که در مورد لپ تاپ های 360 درجه وجود دارد این است که وقتی آن ها را به طور کامل می چرخانید، کیبورد آن ها غیر فعال و از دسترس خارج می شود و می توانید به طور کامل با صفحه تاچ این لپ تاپ ها و با استفاده از قلمی که دارند، امور خود را انجام دهید.

 لپ تاپ با قابلیت چرخش 360 درجه!

کاربردی ترین لپ تاپ Flip ایسوس

یکی از لپ تاپ های محبوبی که با نمایشگر Flip در حال حاضر از برند ایسوس موجود است، لپ تاپ UX363EA می باشد. این لپ تاپ 13.3 اینچی با صفحه نمایش OLED توانسته است جایگاه ویژه ای را در بین کاربران پیدا کند و به سرعت محبوبیت زیادی پیدا کرد. یکی از دلایل آن داشتن سخت افزار قدرتمند و قابل قبول بود که می توانست طیف گسترده ای از کاربران را پوشش دهد و نیاز آن ها را برآورده سازد. این لپ تاپ در کانفیگ های متفاوتی در بازار موجود است که می توانید با توجه به نیاز خود و کارایی مد نظرتان آن را خریداری کنید. نقطه قوت این لپ تاپ صفحه نمایش بسیار با کیفیت آن است که می توانید رنگ ها و تصاویر را با رزولوشن بالا مشاهده کنید. ظرافت، سبکی و قابل حمل بودن این لپ تاپ از سایر ویژگی های آن است.

شاید بتوان گفت ایسوس یکی از طراحی های بی نظیر و جذاب خود را بر روی این لپ تاپ پیاده سازی کرده است!

جدول مشخصات سخت افزاری لپ تاپ UX363EA با پردازنده Core i5

پردازنده

Intel Core i5 1135G7

حافظه رم

16 گیگابایت

حافظه داخلی

512 گیگابایت SSD

کارت گرافیک

Intel Iris Xe Graphics

صفحه نمایش

OLED inch13.3

 

 

جدول مشخصات سخت افزاری لپ تاپ UX363EA با پردازنده core i7

پردازنده

Intel Core i7 1165G7

حافظه رم

16 گیگابایت

حافظه داخلی

یک ترابایت SSD

کارت گرافیک

Intel Iris Xe Graphics

صفحه نمایش

OLED inch13.3

 

شاید نکته ای که در مورد مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ نظر شما را جلب کند این باشد که چرا در کنار داشتن پردازندهای قدرتمند از نسل یازده، حافظه رم بالا و ظرفیت کافی SSD و همچنین نمایشگر با کیفیت، کارت گرافیک مجزایی در آن به کار نرفته است!

لپ تاپ با قابلیت چرخش 360 درجه!

 

پس تکلیف طراحان و افرادی که قصد انجام کارهای گرافیکی را دارند، چه می شود!

طبق یکی از مقالاتی که در یک سایت فروشگاهی خرید لپ تاپ به نام آی تی هوم خواندیم که از تجربه کاربری خود در مورد این لپ تاپ گفته بودند! این چنین نوشته شده بود که برای تست این که ببینیم آیا لپ تاپ UX363EA توانایی انجام تسک های گرافیکی را دارند جدیدترین ورژن نرم افزار فتوشاپ و Illustrator را روی آن نصب کردیم و نحوه عملکرد آن را با یکی از لپ تاپ های راگ گیمینگ ایسوس به نام GL702VM مقایسه کردیم! که البته جزء مدل های قدیمی لپ تاپ گیمینگ ایسوس بود.

در کمال تعجب توانایی لپ تاپ UX363EA در انجام تسک ها بیشتر بود و با سرعت و عملکرد بهتری می توانست داده ها را پردازش و کار خروجی را تحویل دهد. پس با توجه به این نکته عدم داشتن کارت گرافیک مجزا این لپ تاپ به معنای قدرت نداشتن در انجام کارهای گرافیکی نیست!

 

به عنوان نتیجه گیری نیز باید گفت…

لپ تاپ های Flip در حال رشد، توسعه و تکامل هستند و به زودی شاهد حضور و تنوع بیشتر این لپ تاپ ها در بازار خواهیم بود. این لپ تاپ ها به دلیل داشتن ویژگی های کاربردی، طراحی زیبا و جدا از آن قیمت مناسب با توجه به قطعات سخت افزاری یک انتخاب عالی برای افرادی هستند که قابل حمل بودن، زیبایی و طراحی شیک برایشان مطرح است.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.