تاریخ انتشار : جمعه 15 ژانویه 2021 - 13:00
کد خبر : 9443

لپ تاپ های جدید MSI مجهز به کارت های گرافیک سری RTX 30 انویدیا معرفی شدند

لپ تاپ های جدید MSI مجهز به کارت های گرافیک سری RTX 30 انویدیا معرفی شدند

لپ تاپ های جدید MSI ..

لپ تاپ های جدید MSI مجهز به کارت های گرافیک سری RTX 30 انویدیا معرفی شدند

به دنبال معرفی کارت های گرافیک سری RTX 30 موبایل توسط انویدیا، تولیدکنندگان نوت بوک سریعاً در حال تازه‌سازی محصولات خود را با سخت‌افزار جدید معرفی‌شده هستند. MSI که به‌عنوان یکی از شرکت‌های اصلی در زمینه لپ تاپ های قدرتمند شناخته می‌شود، بلافاصله شروع به معرفی یک سری از رایانه های همراه به‌روز شده خود کرد. البته پردازنده های این لپ تاپ ها هنوز از نسل دهم قدیمی اینتل هستند، به‌جز استلت ۱۵ که از سری جدید H35 استفاده می‌کند.

MSI ریدر

بیایید با MSI ریدر GE76 شروع کنیم. این یک لپ تاپ گیمینگ بزرگ ۱۷٫۳ اینچی است و دارای گزینه‌های صفحه نمایش ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل با نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز یا صفحه نمایش ۲۴۰ هرتز با رزولوشن ۱۰۸۰p است. این رایانه همراه با پردازنده نسل دهم اینتل تا Core i9 و RTX 3080 (16 گیگابایت GDDR6) انویدیا همراه است. حافظه رم آن تا ۶۴ گیگابایت DDR4 3200 مگاهرتز قابل تنظیم است در حالی که فضای ذخیره سازی متکی به دو اسلات M.2 PCIe NVMe است. نسخه کوچک‌تر با اندازه ۱۵٫۶ اینچی به نام ریدر GE66 نیز موجود است.

یک نسخه ویژه نسخه GE76 دراگون ادیشن وجود دارد که دارای شکل‌ها و الگوهای برتر و صفحه کلید سری استیل است. این لپ تاپ همچنین با نمایشگر ۳۰۰ هرتز ۱۰۸۰p همراه است.

قیمت آن برای نوع ۱۷ اینچی از ۲۱۹۹ دلار و برای نوع ۱۵ اینچ از ۱۴۹۹ دلار شروع می‌شود. هر دو این رایانه های همراه در ماه فوریه عرضه می‌شوند.

MSI استلت

MSI Stealth 15M

MSI استلت GS66 یک لپ تاپ ۱۵ اینچی است که دارای صفحه نمایش ۱۰۸۰p با نرخ تازه‌سازی ۳۰۰ هرتز یا ۲۱۶۰p با نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز است. این لپ تاپ دارای کارت گرافیک بین RTX 3060 و RTX 3080 (16 گیگابایت GDDR6) به همراه پردازنده ۱۰ هسته Core i9 است. فضای ذخیره سازی و رم هر دو مانند سری ریدر است.

MSI Stealth

اما در اینجا هم MSI استلت ۱۵M وجود دارد که تنها موردی است که پردازنده جدید Core i7 11375H اسپشال ادیشن تایگر لیک H35 را ارائه می‌دهد. این نسخه قابل حمل تر از GS66 با صفحه نمایش ۱۵ اینچی ۱۰۸۰p با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و حداکثر ۶۴ گیگابایت رم است. هرچند تنها یک اسلات M.2 SSD در این لپ تاپ وجود دارد، اما از آنجایی که این رایانه همراه دارای پردازنده نسل یازدهم اینتل است، این لپ تاپ از تاندربولت ۴ و Wi-Fi 6 یا ۶E نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت GS66 هنوز مشخص نیست در حالی که استلت ۱۵M با قیمت ۱۴۹۹ دلار فروخته می‌شود و در ماه مارس وارد فروشگاه‌ها می‌شود.

MSI لپرد

MSI Leopard

سری بعدی MSI لپرد GP76 و GP66 هستند. GP76 یک دارای یک صفحه نمایش ۱۷ اینچی و GP66 دارای یک صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی است اما این صفحه نمایش ها در هر دو حالت ۱۰۸۰p با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز هستند. پردازنده های موجود تا Core i7 (نسل ۱۰ اینتل) هستند. می‌توانید RTX 3070 یا RTX 3080 را برای این لپ تاپ انتخاب کنید. اسلات دوگانه M.2 PCIe NVMe SSD و پشتیبانی تا ۶۴ گیگابایت رم نیز در دسترس هستند.

مدل ۱۵ اینچی ۲۲۹۹ دلار قیمت دارد در حالی که نسخه بزرگ‌تر آن از ۱۷۹۹ دلار شروع می‌شود. فروش این رایانه همراه در ماه فوریه آغاز می‌شود.

MSI تین

MSI Thin

سرانجام، ما MSI تین را با قیمت پایه ۹۹۹ دلار تا ۱۴۹۹ دلار بسته به تنظیمات و اندازه صفحه، مشاهده کرده‌ایم. صفحه نمایش های ۱۷ اینچی GF75 و ۱۵ اینچی GF65 دارای رزولوشن فول HD و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز هستند اما می‌توانید نسخه کوچک‌تر آن را نیز با پنل ۶۰ هرتز ساده دریافت کنید.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.